FF Boulevard #4 (Deel 1)

Hebben we een 00’s fashion topic nodig?

51 likes

Of gewoon een 00s topic algemeen dus niet alleen fashion.

Juicey is trouwens weer helemaal in maar dan op zijn Kardashians:

https://www.urbanoutfitters.com/en-gb/juicy-couture-collection

4 likes

Zij zijn nu echt full circle gekomen:

23 likes

Die lage broeken :sob:
Blij dat dat niet meer in is, in de zero’s had ik nog geen love handles :sweat_smile:

5 likes

Hahah ik had er nog 1 liggen van vroeger bij mijn ouders thuis en kreeg echt een error toen ik hem voor de grap een keer aandeed :sweat_smile: voelde bijna naakt haha

6 likes

Vanya is sowieso van origine een unisex naam (om in het thema van 00’s series te blijven) dus een naamsverandering is niet eens nodig! Ik vind ook niet dat in de serie er nou zoveel nadruk ligt op de vrouwelijkheid van het karakter dus ik denk dat ze dit best makkelijk in het verhaal kunnen verwerken.

8 likes

Jaaaaaa

Absoluut!

Ja, en toen lachten we de ‘broeken tot je navel’ uit en dat zouden we never nooit aandoen. Ik bedacht pas nog dat ik ik echt niet meer terug zou willen naar die nare heupbroeken waar je ondergoed onder vandaan kwam en waarbij je niet normaal kon bukken.

17 likes

Romee Strijd is bevallen! Meisje heet Mint

38 likes

Wat een leuke naam!! :heart:

6 likes

Ik moet wel even wennen aan de naam. Moet direct denken aan pepermunt.

25 likes

Om alle reacties voor te zijn:

Wat vind je van de meisjes naam ‘Mint’
  • Mooi/leuk
  • Mwah
  • Stom
  • Nmsvpe

0 stemmers

2 likes

Ik vind het een leuke naam, maar het bekt niet zo lekker. Die nt aan het einde is niet zo fijn ofzo.

2 likes

Ik denk dat de naam leuk is als je niet meteen aan pepermunt denkt, maar dat doe ik wel.

1 like

Ik denk aan vergaderarrangementen die dan dit hebben staan:

Onbeperkt op tafel

• mintjes en koekjes
  • water
  • koffie en thee

Maar wel echt blij voor Romee verder.

6 likes

Ik vind het een mooie naam! Maar misschien is dit omdat er op mijn school een meisje met diezelfde naam zat vroeger, dus ik ben er al een beetje aan gewend! (Ik heb echt al veeel ergere namen gehoord haha).

3 likes

Ik ken mint als een uitdrukking van de Engelsen. Bij Geordie Shore :joy: “thats mint!”

49 likes

En als het met een e was geweest?

• Minte had beter geweest
  • nee, dan liever Mint
  • Nee liever Minthe

0 stemmers

Alledrie die opties vind ik niks

7 likes