Jeetje wat ontzettend triest zeg, ik had geen idee.
Wat sneu en dapper dat ze het waagt om hem aan te klagen, gezien de macht en middelen van zijn familie.
Hoop dat ik nooit in zo’n situatie kom, vind het heel heftig om te lezen dat je vriend je kennelijk een blauw oog en gespleten lip kan bezorgen, dan moet je wel hard naar iemand uithalen
Erg sneu. Juist door haar gezicht herken ik dat het little mix is als ze op tv zijn, die anderen zou ik niet uit een massa herkennen.
Vind dit echt een vreselijke advocaat maar denk dat hij wel schijt genoeg heeft om het tegen de familie De Mol op te nemen. Denk namelijk dat er veel dit niet zouden durven/kunnen.
Tips: als je op het boek zoekt kun je 64 pagina’s van het boek lezen via Google Books.
Dat is niet haar boek dat heeft een journalist geschreven.
Momenteel wordt het afgeraden af te reizen naar het buitenland, tenzij het strikt noodzakelijk is. Zodra de regels weer iets flexibeler worden zit Plessen in het vliegtuig om te gaan skiën.
Sta je dan in juli in je skipakkie te zweten
Wat is zij vreselijk en wat ziet ze eruit. 10 jaar geleden was dot hip byee
Kies je toch zelf voor?
Ik ga het op zich wel mijn levensmissie maken om nooit ook maar 1 product van die griet te kopen.
Altijd als ik haar shop-in-shop zie in De Bijenkorf heb ik het gevoel alsof ik midden op een Marktplein sta. Het ziet er altijd allemaal zo goedkoop uit, maar het past wel goed bij wat zij ook verder wil uitdragen in de media. Dus Nikkie, gefeliciteerd en doe de groeten aan je vriendin Kate.
@desecretaris gewoon dragen wat je leuk vind. Ik denk dat ik zat genoeg items in mijn kast heb die anderen best ritueel zouden willen verbranden (bijv. handschoenen van Uggs of mijn Spice-girl schoenen :P)
Ooh ik ben nooit gestopt met het dragen van die dingen. Ik ben vaak sowieso op den duur weer hip (zoals met Dr Martens).
Het valt me nu pas op dat mevrouw Plessen haar haar bijna altijd op dezelfde manier draagt. :’)
En ze heeft gewoon een fckn dure chanel aan haar arm hangen terwijl ze dit filmpje maakt ooh oh zo zielig hoor. Wat heeft ze het zwaar
Hoe onsympathiek kan je zijn zeg!
Toen ze in het begin van het filmpje de AH in liep was ik bang dat ze dat verhaal tegen die werknemers ging houden, ik kreeg al secondhand embarrassment. Gelukkig deed ze dat nog net niet
Helemaal eens hoor dat Nikkie een belachelijk mens is, maar moeten we nou echt weer classic bitchen op haar uiterlijk en haar smaak? Dat vind ik echt zo stom en heeft helemaal niks met haar argumenten te maken.
Deze drie hehehe
Ah ze waren natuurlijk te lang niet in het nieuws. Straks nog een bericht dat Bridget is gevraagd als bruidsmeisje ofzo. Of om ze te trouwen.
Ahhhh had Bridget weer even aandacht nodig
Hahahaha. Heerlijk dit.
hahah het is toch godverdomme alsof we in een soort groundhog day zitten, sowieso krijgen we nu elke dag hazes-notificaties tot en met februari en dan is er opeens weer een nieuwe pandemie in maart