Je vergeet nog een week die draait om verkiezingen. Dit jaar die van Amerika en volgend jaar die van Nederland.
Ik mis de tijd dat André en zijn liefdesperikelen het enige boeiende nieuws was
Nou, als er een of ander random comment (toegegeven ik weet niet waarop) komt dat Bridget jaloers is dan snap ik wel je dat je dit zegt. Het is ook niet alsof Bridget dit van de daken schreeuwt, zij wordt zelf door iedereen gevraagd wat ze ervan vindt. Die hele André is gewoon een flapdrol.
Oooh ik had verder niet gelezen eigelijk (shame on me), snap de reactie dan wel wat beter ja
Er zitten weinig mensen hoger in mijn allergie zone dan Nikkie Plessen.
Gewoon binnen een jaar met een dude verloven nadat hij je heeel publiekelijk inruilt voor een ander, top.
Okee vanuit de Hazes rabbit hole:
âMijn band met Andre is geweldigâ âIk hoorde via via dat hij verloofd isâ
Maar wisten jullie dat Royce (onze royce!!) Bridgets advocaat is geweest in een rechtszaak tegen privé !!
Die hadden namelijk beweerd dat Bridget en André de liefde hebben bedreven op het feestje van Patty Brard!
Dit was nog in de tijd dat André en Bridget samen waren.
En Peter was er zelfs ook bij.
Ja die Royce bedient wel A-sterren, ook Olcay dacht ik
Ja, zeker niet de minsten.
Ben benieuwd of zn vader ook altijd meegaat in zn opvouwbare jas
O, na al die tijd hoop ik nog steeds dat ons Royke hier mee las en zich helemaal de schurft ergerde aan ons ge- âons roykeâ
Kan er nog steeds om gillen. Wat een grap die man.
Ja ik zie hem gewoon als part of the community nu haha
Ja Rachel lijkt me echt een heel toxisch persoon, getsie.
Rachel en Thierry Baudet samen in een Big Brother huis. Ik teken ervoor.
Lil kleine geeft zijn baby kaviaar
Het lijkt me echt grappig als de zoon van LilâKleine later gewoon accountant of keurslager wordt of zo.
De echte sinterklaas is overleden
Neeeeee
In een interview met het AD zei hij [Bram van der Vlught in] oktober nog dat hij het plan had om 95 jaar te worden en dat hij allesbehalve dacht aan stoppen. Hij noemde in dat interview de coronatijd âverschrikkelijkâ.
Van der Vlugt: âIk ben banger dan in maart. Nu kom je niet meer weg met: ach ja, misschien word ik maar een beetje ziek. Dat zou kunnen, maar op mijn leeftijd niet meer, denk ik.â
De beste Sinterklaas. Het was je nog zo gegund om nog lange tijd mee te gaan .
Ja zo verdrietig