Hahaha ahhh al die mannen heten André!
De andre die ouder wordt!
De grootste nachtmerrie. Arm meisje, arme ouders
Wow helemaal gemist, wat heftig zeg jezus.
Was dit Bij ons op het Kamp? Ik vond dat echt een geweldige serie.
Jep. Vond het ook echt heel leuk!
Ik zie het niet. Of zijn ze weer wegggehaald?
Ja ik “hoop” echt dat ze gehackt is ofzo
Haar tijdlijn is flink ont-gerrit , zo te zien.
Niet alles, maar wel veel.
Ze gaat ook door een moeilijke tijd, getuigen het onderschrift bij de 1 na laatste foto.
Iemand van jullie in die fadim Facebook groep? Werd daar al eerder gespeculeerd dat haar zoontje een beetje exotisch oogde. Die Gerrit blijkt niet de vader te zijn van haar kindje (bron Gerrit zijn eigen Facebook)
Mijn God ik heb echt zoveel medelijden met die kinderen.
Maar er is nu ook iemand in die fadim groep die beweerd dat die getinte jongen haar neefje is en helemaal geen bekende van Barbie. Pfff wat een puinhoop
Wat is gerrit zijn insta dan? Als ik terug scroll op haar tijdlijn vind ik dat ie er nog behoorlijk vaak op staat, alleen de laatste tijd niet meer idd.
Ik las ook in de insta story van fawry dat iemand op een andere fb groep (niet fadim) zei dat die jongen van wie samantha nu die foto’s post iig geen relatie met haar heeft
Exotisch vind ik een hele nare term. Maar het kindje ziet er wel te getint uit voor 2 witte ouders naar mijn mening.
Ja maar ook vooral heel verdrietig voor Gerrit. Denkt hij dat het z’n kind is blijkt dat niet zo te zijn. Vreselijk.
Jongens screenshots, kan het niet vinden!
Waarom bij getint? Zo noem ik mezelf ook altijd, indien relevant dit te benoemen. (Niet dat het dan correct is, ik leer graag mocht het anders zijn)
Ik kan op basis van de uiterlijke kenmerken echt niet opmaken wie de verwerkers zijn. Baby’s veranderen per dag.
Maar Gerrit zal niet voor niets zeggen dat hij de vader niet is. Wat een verdrietige situatie toch weer
Ik dacht laatst ook al, dat kindje kan niet van twee witte ouders zijn. Ben echt benieuwd love deze juice
PS ja screenshots!!!