Dit is toch geen juice joh? Het gaat hier over een gezin wat weer uit elkaar dondert.
Is dat erger ja? Lijkt me voor hem ook een rouwproces te weten dat het kind waar hij 9 maanden naar toe heeft geleefd niet zijn kind blijkt te zijn.
Ik heb het gevoel dat iets âexotischâ iets is wat niet van hier is.
Daar heb je gelijk in
Gemixt misschien? In het Engels zeg ik vaak dat ik mixed ben, of van kleur. Je kan het ook gewoon meteen benoemen, iets als âze is niet wit want ze is half Colombiaansâ oid. Ik vind het idd ook heel naar als iemand me exotisch noemt, ben geen ananas. Voelt alsof je een object bent.
Maar het is lastig hoor, ik doe het ook niet altijd goed en het gaat ook over mezelf haha. Vind exotisch zelf in ieder geval naarder dan lichtgetint
Ok heb dit niet eerder gehoord! Volgens mij is dat een prima benaming of wat @Hufflepunk noemt kan ook een goede optie zijn.
Wat zegt Gerrit er verder over? Of is het enkel 'ik ben niet de vader van baby x '?
Wat overigens genoeg info is, daar niet van.
Wat zal die man zich verschrikkelijk voelen. Wat een hoog verraadt.
Nou ja ik ben blij dat Samantha van Gerrit af is. Mijn tante woont vlakbij hen (niet op het kamp) en er gingen schrijnende verhalen rond. Ik weet niet of ik dat hier kan zeggen allemaal en sorry voor de halve info. Maar zoals hierboven zou ik wel wat voorzichtiger mee zijn. Ik weet zelf ook de hele situatie niet en misschien is het wel zo gegaan als hierboven wordt gezegd maar laten we niet vergeten dat Samantha heel fragiel is/was mentaal (niet vervelend bedoeld).
Is dit van een privé account? Dan lijkt het me niet zo netjes dit hier te delen.
Geen idee ik zag het in een facebook groep.
Ho ho ik maak hem niet belachelijk?
Je zegt letterlijk âgoede beheersing van de Nederlandse taal ookâ
Zullen we trouwens sowieso dat klassistische en validistische lachen om mensen met een lager opleidingsniveau / sociaaleconomische status / taalvaardigheid in 2020 achterlaten?
Het boeit me verder weinig hoe Gerrit in elkaar zit. Dit verdient niemand.
Het is voor alle partijen verschrikkelijk. Juist omdat het er op leek dat het zo goed met ze ging.
Hopelijk krijgen ze allemaal de hulp die ze nodig hebben. Er zijn weer alleen maar verliezers
Echt he. Ik lees zulk soort opmerkingen echt zo vaak op dit forum en ik word er echt moedeloos van.
Jaa arme man
Er staat nu ook een post op de story van die jongen die huiselijk geweld suggereert. Schrijnende situatie weer hoe dan ook, meh
Ik denk dat het ook niet helpt dat gewoon niet zo veel publiek bewustzijn over is, vooral in vergelijking met andere kwesties. Ik volgde zelf niet zo lang geleden ook nog met plezier accounts die âpunching down richting personen met lagere SESâ als handelsmerk hebben (âde hoekbank van de samenlevingâ op Instagram en zo). Gewoon nooit echt bij stilgestaan hoe stom dat eigenlijk is. Pas toen een buitenlandse vriend van me zijn verbazing uitte over hoeveel Nederlanders het grappig vinden om te lachen om âTokkiesâ voor geen enkele reden behalve dat ze âTokkiesâ zijn viel het kwartje bij mij! En nu achteraf denk ik echt âwtf was I thinkingâ, haha.
Amerikanen hebben hier ook wel een handje van hoor. Maar ik snap wat je bedoelt. Vroeger kon ik ook smakelijk lachen om loldutchpeople maar toen realiseerde ik me dat mijn moeder en tantes daar zo tussen passen en vond ik het niet meer zo grappig.
Andermans leed word hier toch ook gedeeld?