FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ja dat is eigenlijk om een omschrijving van het roddeltopic toch? En ook van toepassing op meerdere mensen en situaties die hier besproken werden.

En deze specifieke mensen posten zelf stories op sociale media dus zorgen zelf ook voor speculaties.

7 likes

Ariana Grande lijkt verloofd
https://www.instagram.com/p/CJB4svPlDD_/?igshid=9bfilm1opqvt

2 likes

Had zij dan een nieuwe relatie? Ik hou het niet meer bij

14 likes

Ja sinds mei ofzo.

Het feit dat ze op een van de foto’s een spijkerbroek draagt vind ik meer shocking dan het feit dat ze snel verloofd is. :upside_down_face:

8 likes

Zullen we er gewoon over ophouden dan, of gaan we elkaar nog 86 uur lang verwijten hoe verwerpelijk het allemaal is?

10 likes

O ja goed punt inderdaad, ik zie nu idd dat ik het neerzet als iets wat alleen Nederlanders doen. Bedoelde meer dat ik zelf blijkbaar een reality check nodig had van een ā€œbuitenstaanderā€ om het op te merken!

1 like

Hoe kom ik op die fadim Facebook pagina ?

Moet je uitgenodigd worden door iemand die al lid is van de pagina.

1 like

@Howth Als je via google zoekt en dan toegang vraagt, wordt je ook toegelaten. Althans, dat tipte iemand ooit hier en zo ben ik er ook in gekomen. Het is een grote shit zooi maar wel vermakelijk :joy:

6 likes

Ja er staat ook heel dramatisch dat je toestemming moet vragen door het sturen van een pb aan een van de beheerders? Maar je wordt ook zonder toegelaten

Blijkbaar wel dus! Ik las dat ook en dacht, laaaaat maar. Paar minuten later melding dat ik was toegelaten haha!

Heb wel alle meldingen etc uit staan, scroll alleen af en toe want het is echt vaak drama om niks en een hoop corona gekkies / anti vaccin.

En wie heb je aangeklikt? Je kon uit een aantal mensen kiezen

Niemand, want toen dacht ik laat maar hier heb ik geen zin in :face_with_hand_over_mouth:

Ik zit er echt al jaren in maar moet zeggen dat het niet zo boeiend is hoor, dat Fadims. Heb even wat opgezocht daarop over Barbie, maar daar staat ook niks meer dan op dit forum

Jeetje wauw! Idd

Ik kan het niet eens lezen…

1 like

Wow dit kan eigenlijk echt niet.

Wat bizar zeg. Onbegrijpelijk ook dat dit via social media wordt uitgevochten.

1 like

Eigenlijk heel triest! Je merkt dat ze mentaal niet in orde is. Heel zielig voor haar en haar kindjes:(