FF Boulevard #4 (Deel 1)

Hoop dat ze haar jongste zoon niet meer herkenbaar in beeld brengt zodat hij hopelijk “normaal” kan opgroeien. En dat ze hulp krijgt🙌 Trieste situatie

Kunnen we het gewoon niet verbieden om hier te praten/dingen te delen over mensen die duidelijk grote problemen hebben (zoals Samantha, Rapper Sjors en bijvoorbeeld Kanye West in bepaalde situaties)? Deze mensen hebben baat bij de juiste hulp/bescherming en niet pottenkijkers die nog moeten komen aan hun dosis gratis entertainment.

18 likes

Staat er gewoon nog op hoor

Hoe komt het überhaupt in je op om een screenshot van dit soort dingen te maken? Ik kan me echt niet voorstellen dat ik zoiets treurigs zie en denk yooo vastleggen!
Dus met welk doel doen mensen dat?
Ook @Yard

6 likes

Niet op haar profiel?

1 like

Oh ik dacht dat jullie die story bedoelde maar het zal over die post gaan…

Nu staan er ineens foto’s op van ik neem aan verwondingen door mishandeling? Wel heftig dat dit allemaal openlijk en op social media uit wordt gevochten…

Waarschijnlijk omdat ze de gevolgen totaal niet kan overzien. :worried: Heel triest.

2 likes

Het gaat ook maar door…

Ik weet dat het niet aan ons is, maar moet er geen hulp worden ingeschakeld? Dat ze NU hulp krijgt? Is dat überhaupt mogelijk?
Ben echt bang dat het wederom écht mis gaat… Vind het echt heel erg zielig voor haar.

Ja same. Maar ik denk en hoop dat haar familie ervan op de hoogte is en op tijd aan de bel trekt.

Maar hoe ver moet het nog door gaan?
Ik vind dit echt al veeeel te ver gaan…
Ook met het oog op haar andere kinderen etc…

Ja ik snap je volledig. En vind het ook een zeer schrijnende situatie maar ben bang dat wij als buitenstaanders er niet veel mee kunnen.:woman_shrugging:t3: En waarschijnlijk is ze al aangewezen op instanties gezien haar mentale staat.

1 like

Als je volwassen bent moet je zelf hulp willen, dat kan niet zomaar opgelegd worden

5 likes

Jullie hebben gelijk hoor! En ik snap ook dat er niet per direct iets nu geregeld kan worden. Misschien ook wel, maar dat ze het geweigerd heeft bijvoorbeeld.
Hopelijk houdt het nu op en krijgt ze de hulp die ze nodig heeft en pakt ze die hulp aan…

2 likes

Ja, maar wat betreft haar kind(eren) kan er wel een drang of dwang maatregel worden opgelegt. Niet gewenst, maar soms wel beter. Hoop dat ze de juiste hulp krijgen. Heel triest dit voor alle partijen.

2 likes

Ik vind je reactie best hard overkomen.

Er is een grote groep mensen die haar belachelijk maken en haar het ergste toewensen. Ik zeg inderdaad dat ik hoop dat ze hulp krijgt en die hulp hopelijk aan neemt, omdat ze al zo veel kwijt is geraakt.

Tuurlijk zijn er helaas ontzettend veel van dit soort situaties in Nederland. Maar vaak zijn dit niet de mensen die dit delen met honderduizenden volgers. Dit komt geheid in het nieuws (als dat het al niet is) en ze staat voor altijd bekend als “de gekke Barbie van Oh oh Cherso”. Het gaat er niet om voor wie het erger is, het is geen wedstrijd, maar ik vind dat niemand dat verdiend. Ze heeft nooit een tweede kans gehad en die zou ze ook niet krijgen.

Het is inderdaad wat naïef van mij om te denken dat er direct ingegrepen zou worden. Ik snap ook wel dat dat niet zo maar gebeurd en dat ze daar zelf ook akkoord mee moet gaan. Maar van wat ze altijd gezegd heeft over haar eerdere psychische dieptepunten, is dat ze zich er voor schaamt en wou dat het nooit (zo lang) online stond.

En ja, ik heb makkelijk oordelen achter mijn beeldscherm. En ik laat haar ook prima met rust. Ik stuur haar echt geen berichten of wat dan ook. Maar ik ga er van uit dat als ze berichten leest, ze liever berichten leest van mensen die zich zorgen maken dan de andere berichten waar mensen haar doodsbedreigingen sturen of iets dergelijks.

4 likes

Dit gun ik niemand, maar soms wel de beste keuze en een middel om hulp in te kunnen zetten.

1 like

We weten helemaal niet of niemand wil helpen of ingrijpt. Ik snap dit soort opmerkingen echt niet. In m’n omgeving is er ook sprake van een soortgelijke situatie. Zolang diegene geen direct gevaar is voor zichzelf of een ander kun je deze persoon niet dwingen tot hulp. We weten niet wat er achter de schermen gebeurt.

13 likes

Ja dat lijkt kun je weglaten want we weten niet wat er achter de schermen gebeurt. Tuurlijk zien wij dat niet.

8 likes

Ed Sheeran is back in business! Ff wat leuk nieuws erin gooien (voor sommigen)

Edit: toch minder leuk nieuws voor ons, hij gaat weer terug naar ‘papaland’ en heeft maat één lied uitgebracht. Wel leuk voor hem natuurlijk, dat hij veel tijd met zijn kind door kan brengen

21 likes