Maar jongens dit blijft ook gewoon wel het roddeltopic hoor
Ik zag twee weken terug Jamie Li in de binnenstad van Rotterdam…
…
…
ZoNdEr mOnDkApJe
Oooooooh
(Binnen?)
Nee, wel buiten, maar goed in de binnenstad van Rotterdam wil je in de buitenlucht ook niet zonder mondkapje lopen in verband met de drukte.
O wow. Wist niet triggering op wat voor manier dus ging wel opzoeken. Iemand met eetstoornis, miss handig om er nog ff bij te zetten?
Wat naar. Zijn er echt bedrijven die samenwerken?
Gordon was even stiekem naar Zuid Afrika afgereisd om bij te komen van het afgelopen jaar maar wil nu door die mutatie en het reisverbod vanaf ZA toch graag bij familie en vrienden zijn. Net te laat, maat
Interview met huilie huilie Gordon in 3, 2, 1…
Niks bekend maken over dat je met je reet in t vliegtuig stapt omdat je geen gezeik wilt, maar wel bekend maken dat je niet terug kan omdat je jezelf zo zielig vindt. Ga weg hoor
Corona komt alleen langs als je minder dan 1 miljoen op je bank hebt he, wist je dat niet?
Dit is zo’n surreëel nieuwsbericht inclusief foto. Jaiks
Ja, maar hij was negatief getest en als je negatief getest bent blijf je negatief tot je volgende test.
Als je negatief getest bent kan je toch nooit meer corona krijgen? Dan ben je immuun!
Dat klinkt nog beter! Ik ga meteen een wattenstaafje in mijn neus laten rammen.
Je moet wel uitkijken hoor, want tussen die GGD-medewerkers zitten spionnen van de Russen en die stoppen dan nanorobots in je neus middels dat wattenstaafje.
Bizzey en zn fam zitten nu op bali, ik zag op de insta van zijn vriendin dat zij uitgebreid aan het vertellen is dat je binnen nu en 2 weken huisjes van ze kunt huren daar… dan ben je toch een beetje wereldvreemd als je niet snapt dat dat nu niet het moment daarvoor is?
ABC ik kap ermee
Oja tuurlijk vergeten… dan heb ik niks gezegd
Mja kan je wel zeggen dat je coroon van Kanye hebt gekregen!!!