FF Boulevard #4 (Deel 1)

Haha demi lovato op insta

Verwijst naar dit plaatje btw

Echt, influencers en beroemdheden die denken da zij in een Corona vrije wereld leven

49 likes

Hij is ook wel een van de weinige koks die op hoog niveau kookt en het ook goed doet in de media. Die avonden vond hij ook daadwerkelijk leuk hoor, het is veel relaxter dan een avond in de keuken staan en de gasten zijn er allemaal om jou te zien. Daarnaast krijg je ook lekker betaald, dus win win.

2 likes
4 likes

Ja schenen al 1 jaar (zo niet langer) apart te wonen

Ben wel klaar voor Single Kanye tbh

Hoop dat er goeie muziek uit komt :partying_face:

13 likes

Ik geloof dit wel ondanks dat het Page Six is. Dat meerdere outlets dit nieuws brengen, behalve TMZ, en dat de Wests er zelf niet op reageren zegt veel.

Edit: oh grapje, zelfs TMZ zegt het nu. Ok, it’s final.

Nog een edit: schijnbaar gaat het gerucht dat KK met Van Jones gaat (ja, die van CNN).

12 likes

Ohhhhh the juice

Zou dit er ook over gaan?:eyes: in ieder geval die 2e link 100%

Nee die eerste gaat denk ik over scott en kourtney

1 like

Het schijnt dat Harry Styles en Olivia Wilde aan het daten zijn. Dacht dat zij getrouwd was :woman_shrugging:.

Ohja en Emma Stone is zwanger!

6 likes

Dit zijn trouwens de stats van Doutzen’s instagram.

12 likes

Ik zit al die jaren later nog steeds zo diep in m’n Larry-gat dat ik geen enkel date-verhaal van Harry geloof :sweat_smile: M’n hoofd gaat nog steeds automatisch van ‘first day of spring, see you later.’ -einde PR-stunt-.

10 likes

O, wat erg. Ik schrik er gewoon van. Hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop

2 likes

Ik las gisteren ook dat die inzamelingsactie door Bas Smit voor het Syrisch gezin is stopgezet: https://nos.nl/l/2363247

Redenen: recht op bijstand zou vervallen bij de donatie en er zaten toch twee kanten aan het verhaal…

Wel apart want dit had hij zich vantevoren toch ook wel kunnen bedenken en onderzoeken? Vond dit wel echt beetje zo’n populariteitsactie die toch niet helemaal lekker uitpakt nu.

12 likes

Ik vind dat er soieso te snel geld inzamelingsacties worden opgezet. Alsof geld overal de oplossing voor is.

58 likes

Ben wel heel benieuwd naar het verhaal dan😬 maar zullen we waarschijnlijk niet achter komen.

1 like

Ook de Amsterdamse juriste Nilab Ahmadi haalde geld op voor het Syrische gezin, ruim 20.000 euro. “Ik had het niet goed doordacht en wil nu eerst met de familie overleggen wat we doen. Misschien het geld ergens bewaren totdat ze uit de bijstand zijn”, zegt ze tegen de Limburgse krant. Ze staat nog steeds achter haar inzamelingsactie. “We kunnen niet ontkennen dat racisme doodnormaal is in Nederland, zeker in Limburg.”

Ik heb even de link aangepast naar het NOS artikel want die was completer. Maar wat is dat laatste ook voor een gekke sneer naar Limburg? :face_with_monocle:

5 likes

Nee denk het ook niet. Had nog even doorgeklikt en doorgezocht maar wordt inderdaad over meerdere aspecten rondom de hele kwestie gezegd dat ze daar vanwege privacy geen medelingen over doen.

Natuurlijk “not all Limburgers”, maar het heeft er iig wel alle schijn van dat er daar flink wat racisme en xenofobie heerst. Een van de bekendste racisten van Nederland (Geert) komt er natuurlijk vandaan, en wint er ook vaak een aardig deel van zijn stemmen, ondanks dat er relatief weinig niet-autochtone Nederlanders wonen.

3 likes

Is hij van dat belgische sinterklaasprogramma van vroeger?

5 likes