wow huh
Dit ook
Wat een dramaking, live op televisie???
Ik heb de docu ook gezien en vond Ellemieke daar heel lief en zorgzaam in overkomen. Terwijl t me zwaar leek om met hem samen te leven
Ja, dat je dan ook gelijk een woordvoerder belt?? Ipv even met het ziekenhuispersoneel als je partner veel te jong en onverwachts komt te overlijden.
Ik vind dit echt een goed plot voor een serie. Dat ze dan later bewusteloos blijkt geslagen door haar man die voor de camera deed alsof hij zó blij was dat ze nog leefde.
Snel schrijf het op!
Haar toestand is nog wel kritiek staat in het artikel. Heftig!
Hij nam het huwelijk ook niet echt serieus, toen ik studeerde ging hij vreemd met de vriendin van een studiegenoot.
Hij is toch ook die ene kok die altijd veel te hard en soms onder invloed rijdt?
Ja true that hahaha maar hij komt er vaak voor in t nieuws
Oh vreselijk ja, heb jaaaaren geleden met een kok samengewoond. Niet te doen.
Zo. Dit zaakje stinkt wel HEEL erg.
Zij valt spontaan flauw op kerstavond en wordt naar het ziekenhuis gebracht. Ze hebben nu nog steeds geen idee hoe dat veroorzaakt is.
Een week later is haar toestand zo kritiek dat ze op sterven ligt. Die man neemt āafscheidā, verklaard haar zelf dood, belt direct zijn woordvoerder en zit dezelfde dag nog een televisie interview te geven.
Ik ben niet van de recherche, maar ik zou die man heel ver bij haar vandaan houden en een toxicologisch onderzoekje laten doenā¦
Ik ook. Ook ng een āgerenommeerdeā (niet om op te scheppen maar daar zit gewoon altijd een enorme druk achter). Echt niet te doen. En drank en drugs probleem kan ik ook beamen. Ik vraag me af of er ook chefs bestaan die zichzelf niet naar de klote helpen.
Ja, dit was ook wel een goeie kok, geen bekende verder. En vreemdgaan he, het personeel onderling, want de keuken, dat is een andere wereld dan het gewone volk dus dan telt het niet echt.
Joris Bijdendijk ziet er wel uit alsof hij de ideale schoonzoon is.
Ik heb een keer een masterclass bij hem gedaan en toen was hij ook superlief, terwijl me dat echt de meest verschrikkelijke activiteit als topkok lijkt, zoān groepje nitwits jouw gerechten zien verprutsen
Net voetballers idd. Gaan allemaal vreemd
@Neroli als ze er als de ideale schoonzoon uitzien vertrouw ik het al helemaal niet
En op tv komt hij ook leuk over.
Ok, ik heb een kleine crush op hem.
Tanya Roberts is nu echt overleden
Ja de āalarmbellenā gingen bij ook meteen rinkelen.
Ja ik ben ook niet verbaasd, volgens mij heeft ze ook heel veel opgegeven en was hij er ook nooit.
Relatie met een kok lijkt me sowieso onmogelijk haha