Is hij van dat belgische sinterklaasprogramma van vroeger?
Neee haha, das Bart Peeters
Haha okido, wrong bart
Hahaha ik was er ook bang voor, dat was zo’n lief programma en ik zag dat beeld van mijn jeugd al uit elkaar klappen
Wel terecht denk ik. Volgens mij maakt de PR machine van Kris overuren. Zulke goed doordachte berichten overal: “vrienden van Kim vinden dat ze veel eerder had moeten scheiden” “Kim hoopt nog steeds dat ze eruit komen” (maar heeft ondertussen wel H’woods finest echtscheidingsadvocaat ingeschakeld)
Ik ben zo op haar afgeknapt
En het gerucht gaat nu ook dat Kanye met Jeffree Star is vreemd gegaan.
Kris is er maar druk mee!
Is dit nou waar?
Is nog niet helemaal duidelijk maar twitter gaat los. Al zou ik tiktok niet een hele betrouwbare bron noemen. Het duurt wel een beetje lang voordat er iets naar buiten komt, maar dat gebeurd wel vaker.
Dit klinkt wel heel absurd
Is er een link? I need teaaa
Geen idee! Staat all over twitter. Jeffree heeft wel een tweet naar Kanye uit 2011 verwijderd
@Kurisu het klinkt ergens heel bizar maar ergens denk ik ook nog ik zie het wel gebeuren
In de Shane/Jeffree docu vertelde Jeffree ook dat hij met veel celebs seks heeft gehad waarvan je het niet zou verwachten en dat hij door sommige is bedreigd als het ooit zou uitlekken.
Het klinkt ook echt heel apart, want ik zie die twee niet echt samen?
Is die “last night was so much fun” verwijderd bij Jeffrey? LOL
Ja klopt! Alleen die tweet is geen receipt voor een affaire natuurlijk. Kan ook van een random feestje zijn geweest
Dat zeker, al word nu natuurlijk alles uit de beerput gehaald en over geanalyseerd.
Inderdaad! En hoezo zou je die tweet verwijderen dat wekt alleen maar meer argwaan
Nou omdat je hoopt dat het niemand opvalt het is niet zo alsof iedereen een notificatie krijgt als een celeb een tweet verwijdert. Ik vind het eerder bizar dat mensen dat überhaupt weten.
Haha dat is waar! Maar er zijn natuurlijk mensen die er boven op zitten.
Ik had dat ook echt niet geweten