FF Boulevard #4 (Deel 1)

Er zijn sowieso altijd wel ergens mensen met veel tijd haha :smiley:

1 like

Oh dat sowieso! Ik volg hem niet actief maar ik heb nooit eerder tea gehoord over zijn seks partners. Wel over andere beauty vloggers.

@anon18050057 ik zit al 2 uur in de kanye tweets + cnn ipv te koken haha dus hier gaat het ook ergens mis :joy:

4 likes

Laatst toch over die ene basketballer die zijn vrouw had verlaten voor Jeffree?

1 like

Waar kan je dit doen?

Oh echt?! Haha zie je zo erg ben ik op de hoogte :joy: helemaal niet mee gekregen!

https://socialblade.com/instagram/

1 like

Misschien om juist de geruchten te voeden zodat mensen weer over hem praten :woman_shrugging: het is niet alsof hij normaal graag wegblijft van de drama

2 likes

Mooie publiciteitsstunt van die Jeffree. Ik had nog nooit van hem gehoord

4 likes

Maar dat zegt meer over jou dan over Jeffrey hoor :smiley: die heeft dit echt niet nodig als PR

12 likes

Onzin. Jeffree teert op publiciteitsstunts om hem relevant te houden.

11 likes

Hahaha echt een bizarre roddel dit. Sinds lange tijd weer ff gelachen

2 likes

Ik las hier gister nog ergens dat jeffree weer met een nieuwe make-up collectie komt en daarom ineens weer video’s maakt. Lekkere timing dus dit.

6 likes

Ja ik ben zon iemand die je echt alles wijs kunt maken maar dit geloof ik niet.
Wie weet heeft Jeffree zelf ergens die roddel een ding laten worden ofzo.
Is het trouwens wel echt dat Kim en Kanye gaan scheiden?

6 likes

Hahahh zeker waar! En miss de gemiddelde RTL Boulevard kijker toch ook wel, lijkt me

Edit O hij heeft dus vaker stunts? Mja sketchy allemaal. Voorlopig dus alleen maar roddel

Wel eens vaker stunts is een understatement haha

2 likes

Ik las net op een hele geloofwaardige bron (reddit) een theorie dat ook dit waarschijnlijk door kamp Kris/Kim is bedacht:

natuurlijk onwaar, maar gewoon afleiding van haar, meer focus op hem en evt zijn streken, missch vreemdgaan, ook aandacht afleiden dat zij de scheiding doorzet ondanks dat hij mentale issues heeft (Kim als reformer prison systeem etc die heel rechtvaardig wil blijven overkomen, kan dat niet gebruiken)

3 likes

Jeffree is multi multi multi miljonair geworden met zijn cosmetica merk. Al zijn collecties verkopen steevast minimaal 3 keer uit.
Hij heeft deze roddel echt absoluut niet nodig voor de verkoop.

Hij heeft ook heel openlijk, heel veel commentaar gegeven op Kylie cosmetics en KKW cosmetics.
De Kardashians hebben op z’n zachtst gezegd een enorme hekel aan hem.

If anything is het een afleidingsmanoeuvre / wraakactie van de Kardashians, maar dit komt zeer zeker niet van jeffree zelf af.

( En ja, jeffree sucks, maar deze roddel slaat echt als een tang op varken)

8 likes

Ohh dit maakt het voor mij meteen ongeloofwaardig hahaha dit is gewoon expres omdat hij weet dat mensen er weer theorieën over gaan bedenken

2 likes

Bij mij in ieder geval niet met homofobie te maken, ik zie eerder geen link tussen die twee. but then again, ik volg Jeffree en Kanye ook niet 1000000%. Dus wie weet.

1 like

Ik denk dat het misschien ook vooral heteronormativiteit is? Niet direct homofobie, maar wel dat je Kanye West ooit in het hokje hetero hebt geplaatst en dat daar nu ineens van afgeweken moet worden. Terwijl hij evengoed gewoon bi of homo kan zijn, weten wij veel. Ik snap je gevoel wel.

25 likes