Zeker toen met In Paris dat Jay-z zei: I don’t think Antwerp is ready for this! AGAIN!!!
Vlgs mij is het al weg, ik zie het iig niet meer.
Nee, niet erg handig dit.
Ow ik keek op haar instastories, excuus!
Please exit this conversation
De dame van jeugdzorg heeft haar gekwetst omdat ze heeft gezegd dat haar kinderen nooit meer bij haar komen te wonen.
Die nieuwe vriend heeft ook met die vrouw gesproken en daarop heeft ze gezegd dat het kindje wat zij ( hij en samantha) samen krijgen ook onder jeugdzorg gaat vallen.
En daarna riepen ze op om gelijke verhalen te delen.
Toen ben ik gestopt
Omg ik kan dit ook niet kijken maar oh, zo’n domme actie wel echt ai ai
Die comments ook
Ook niet meer mainstream nummers zoals Golddigger, All of the Lights of Stronger?
Oh oh ook gewoon met naam en toenaam noemen… het zijn idd echt geen slechte mensen maar dit zo doen is echt niet slim. Vraag me ook direct af of zij het wel allemaal goed begrepen/geïnterpreteerd hebben.
Oh dat ik geloof ik meteen hoor heb geen idee hoe jeugdzorg werkt.
Het is sneu voor der maar denk niet dat jeugdzorg ooit een betere samantha gaat zien. Er is altijd wel iets gaande en of ze dat nou zelf doet of haar overkomt weet ik niet.
Volgens mij heb ik het al een paar keer eerder aangeraden op het forum toen het over Kanye ging, maar als je het nog niet hebt gedaan: ga de podcast dissect luisteren en dan het seizoen over Kanye! Daar wordt het album mbdtf geanalyseerd en het geeft dat album echt nog zo veel meer dimensie (ja dat kan echt). Echt geweldig!
nogmaals heb geen idee hoe jeugdzorg werkt maar ik weet niet of een paar goede rapporten opwegen tegen de dingen die ze heeft gedaan of haar zijn overkomen.
Ze heeft inmiddels de tekst van jeugdzorg online gezet.
Jeetje. Wanneer neemt iemand haar nou eens voor zichzelf in bescherming?
ik had een vriendin getagged onder doutzens Kritische InstaPost gister over Vragen Die Niemand Durft te Stellen
iemand had gecomment: do you have the answers now? are you gonna share them?
en ik had er onder gezet met @vriendinvanme nee natuurlijk niet, haha kut dit etc etc
en mn comment is verwijderd???
het was niet eens een hele harde bash-comment maar meer een kijk dit dan berichtje
zo gek
Ah okay!
Ja, ik vind ook niks mis met het verslag en haal er uit dat Michael het wel eens is met de huidige situatie of er begrip voor heeft.
Is gewoon niet handig om dit allemaal online te gooien in de kwade bui.
Drie dagen geleden postte ze nog dat ze zo blij was met Michael en z’n nieuwe vriendin en de omgang met de kinderen.
typisch zeg. Stel vragen! Tenzij deze vragen Doutzen zelf in twijfel trekken natuurlijk. Ze is natuurlijk wel echt een expert met die uuuren googlewerk en weet meer dan mensen die viroloog zijn en hier jaren voor hebben gestudeerd.
Het hoeft niet zo te zijn dat het nieuwe kindje automatisch direct onder toezicht komt omdat de oudere kindjes onder toezicht staan.
Ik ben betrokken bij een gezin waar de oudste 2 kinderen uit huis geplaatst zijn, de 2 volgende kindjes onder toezicht staan maar nog wel bij moeder wonen en kindje 5 wat net geboren is woont bij moeder maar staat niet onder toezicht.
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat die OTS er ook voor de baby zou komen.
Het scheelt in dit gezin denk ik ook wel dat er al een voogd betrokken is plus dat zij al veel hulpverlening krijgen (vanuit mij in dit geval) waardoor er veel zicht is op hoe het gaat met de baby en mochten er zorgen zijn dan kan die onder toezicht stelling er alsnog komen
Dit wordt steeds gezegd door verschillende mensen. Maar hoe zie je dat in de praktijk voor je? Zelfs mensen die in een psychose zitten kunnen niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden tenzij ze dat zelf willen of een gevaar voor zichzelf of hun omgeving zijn. Hoe wil je dat bij Barbie doen dan?
Zeikschrift plaatst ook iets over Doutzens post: