Ik heb het niet zo zeer over haar psychische problemen, maar dat ze zit niet op social media zou moeten knallen. Dus niet dat verslag op instagram posten, niet een ellenlange video maken over Jeugdzorg. Daar heeft ze namelijk alleen zichzelf uiteindelijk mee.
Ja mee eens. Maar âiemand moet haar tegen zichzelf in bescherming nemenâ. Tja, hoe werkt dat dan. Ze is een volwassen vrouw die haar eigen keuzes maakt, hoe slecht ook. Daar kan niemand iets aan doen tot ze het zelf inziet lijkt me. Ze kunnen moeilijk haar telefoon afpakken.
Snap ik, maar ik krijg het idee dat ze niet helemaal begrijpt hoe het werkt met Jeugdzorg en dat ze op deze manier haar zaak verergert. Mocht ze dit wel weten en alsnog besluiten om dit te doen, heb ik niks gezegd.
Er lijkt ook vergeten te worden dat voor een uhp of ots er altijd eerst nog een rechter naar kijkt, dus het is nogal makkelijk om jeugdzorg de schuld te geven. Als jeugdzorg een verzoek indient wat niet terecht is, wijst een rechter het echt niet toe.
Ik denk dat ze alles heeft weggehaald op advies van een advocaat en jeugdzorg heeft dit 100% gezien, direct op via screenshots
Ik erger me altijd kapot aan die âjust asking questionsâ vergezochte en niet onderbouwde uitspraken.
Nare tactiek, maar JAQing of vind ik dan wel weer een grappige benaming ervoor: https://rationalwiki.org/wiki/Just_asking_questions
Ik ging even kijken waarom dat zo was haha maar:. 'De afgelopen anderhalf jaar zijn de kinderen eerst naar Spanje gebracht waar ze gingen wonen. Maar toen Angelina daar niet kon wennen ging ze terug naar Nederland. Inmiddels woont zij bij haar oma, de moeder van Michael. â
Volgens mij woont Michael nu wel weer in Nederland maar ik denk dat ze haar niet weer naar een nieuw huis wilde brengen omdat ze al zoveel heeft meegemaakt. In dat rapport van jeugdzorg wat was geplaatst stond ook dat het belangrijk was dat ze bij haar oma bleef wonen.
Kennelijk komt Taylor Swift op haar nieuwe album uit de kast als biseksueel:
In deze Instagrampost zegt ze dat het album vooral fictie/verhalen zijn, dus als het uit de songtekst is opgemaakt denk ik niet dat ze per se zelf uit de kast komt.
As if!
nee net als met karlie kloss toch?
Marco Borsato lijkt ook van de aardbodem verdwenen he!
âBewijsâ denk ik dan of niet haha, kan me niet voorstellen wat echt bewijs zou zijn in dit geval
en wij met zn allen maar denken dat 2020 tot nu toe niks goeds heeft gebracht.
De relatie met Tom Hiddleston zou ook nep zijn (heel publiekelijk/constant pap walks), heeft wel dit hoogtepuntje gebracht:
.Heeft Serena nou toch de eer dat over haar gezongen wordt
Hahaha nee wat gĂȘnant, je wil toch niet dat je eigen vriend met zoân hemd gaat lopen met je initialen . Wat afgezaagd.
Heerlijk die
Een beetje? Dat is nog zacht uitgedrukt