FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ja op Reddit zijn ook hele analyses wat wel/niet scripted is. Ook oud PA’s of exen die een en ander tegenspreken nu.
Vaak zijn zaken heel uitvergroot; of om zelf iets te kunnen spinnen of naar hun hand te zetten. En dus ook tegenstrijdigheden in verhalen maar ook hoe Kris die dochters heeft ingezet, of Robs mentale problemen lang werden genegeerd. En die hyperfocus op perfectie. Waarom ik af en toe toch blijf kijken, thats the question !? Enige wat ik geweldig vind, is die prison reform van Kim

En idd of/hoe Kanye de komende tijd reageert, hoop dat ie goed wordt bijgestaan ook ivm zijn ziekte

1 like

Wow is dit nep? Ik zit nu in seizoen 8 van KUWTK en dit is nu allemaal gaande, maar ik ben totaal niet op de hoogte van de familie in de tegenwoordige tijd. Ik weet alleen dat Kim een paar kinderen heeft, maar het is voor mij nog steeds een verrassing of Khloe ooit kinderen gaat krijgen haha. Mijn vriend kijkt ook steeds vaker met me mee omdat die familie zo bizar is af en toe.

1 like

Ja, allemaal in scene gezet voor de show. Erg he? Sterker nog, ze heeft later toegegeven dat ze zelfs tegenover Lamar deed alsof ze kinderen met hem wilde, en ondertussen de pil slikte.

Echt mensen, boycotten deze show. Dit moet je toch niet aanmoedigen!?

3 likes

Ja klopt! Ih begin ging je helaas nog mee in de cool momager en hoe ze al die ballen in de lucht hield? Daarna zie je hoe narco ze is in de opvoeding, bijv naar haar golden childs (eerst Kim daarna Kylie) en de rest negeren, of vlg Khloe benoemen dat ze - vanaf haar 8e -maar snel een nose job moest nemen, of die “therapy” sessies met Rob (cringe). Niet snappen dat zijn eet-probleem een gevolg is van, ipv de oorzaak op zichzelf. Situatie Jordyn

Benito Skinner doet meerdere hilarische sketches waarbij Kris ook altijd als duivel wordt neergezet: https://www.instagram.com/p/CI8p8UQB4CD/?igshid=b5p4q3idk8nk

1 like

Ja https://closeronline.co.uk/celebrity/news/khloe-kardashian-admits-mother-thought-needed-nose-job-child-leaving-kris-jenner-furious/

ook vette disclaimer hoor wat wel/niet 100% waar is

1 like

Nou inderdaad, een 21-jarige dochter die niet meer recht kan lachen door alle plastische chirurgie/fillers in haar gezicht. Haar gezicht zonder make-up en photoshop is zo overduidelijk misvormd, en dan ben je nog maar 21. Ik vind het ook mishandeling, en Kris maar trots op haar nieuwste geldkraan.

Gaf ze laatst ook niet toe dat Kylie tegenwoordig haar lievelingskind is? Waar je maar trots op kunt zijn…

1 like

@Wuorvgnitekram ik zag net jouw reactie onder de post van Gwen v Poorten met die cover van Linda Meiden, maar nu niet meer? Heeft ze hem verwijderd?

Voor wie niet weet waar dit over gaat, volgens mij hadden Frenna en Gwen samen een fotoshoot en interview in Linda Meiden maar staat zij opeens alleen op de cover. Frenna heeft zich hierover uitgesproken

1 like

Wat bizar! Ze gaat zelfs helemaal naar een vruchtbaarheidskliniek met Kim, dan steek je echt veel moeite in een leugen.

Ik zou Kanye x Trump nog realistischer vinden dan Kanyee Starr.

5 likes

Ja ik zie de post ook staan. Wat raar dit, en Frenna schreef dat dit de vorige keer ook is gebeurd bij Bilal en Dio, begrijp ik dat goed?

Echt 2 maten. Ik lees dat Linda.meiden op haar insta aangeeft dat ze aan Frenna wel had laten weten dat hij niet op de cover zou komen. Frenna zegt echter dat hij het niet wist, dat is ook vaag.
Er wordt door Linda.meiden niet duidelijk gezegd of dat vooraf (bij de uitnodiging of aangaan afspraken) is gezegd

Jeffree star heeft de publiciteit nu juist wel weer nodig omdat zijn make-up nu een stuk minder verkoopt door dat hele tati/shane/james charles drama.

Volgens mij was zijn vorige launch ook geen succes, en zijn producten liggen nu bij TK maxx waar hij eerder nog bij anderen om moest lachen…

4 likes

Ja ik lees dat ervoor is gekozen om enkel Gwen op de cover te zetten omdat zij “spokesperson” is voor dit onderwerp. Vind het echt een laffe smoes.

5 likes

Ja heel slap. Hoofdredacteur Karin Swerink van Linda blijft wat vaag waarom het nou per se Gwen moest zijn:

Huh is Karin nu redacteur van Lindameiden. Van Vogue naar Lindameiden…

Sorry algemeen hoofdredacteur Linda!
Niet van Linda.meiden, pas ik aan
Vond Fernando’s verwijzing naar haar uitspraak van paar jaar geleden wel sterk

1 like

Jaa idd. Ik denk dat als Yara daar nog was dat ze dan wel een beter exuus hadden gehad. Karin heeft wel vaker die fout gemaakt en lijkt er niet van te leren

1 like

Hoe sad het is ook denk ik wel dat dit waar is. Ik denk dat Kim al heel lang het allemaal voor het grootste gedeelte alleen doet.

2 likes

Love Fernando zijn stem trouwens, en fijn dat hij haar ook kritisch blijft interviewen.

2 likes

Moet je als Frenna zeker ook nog eens in de Linda Meiden komen om daar in dialoog te gaan. Slim Karin, maar je kan dit niet gaan uitmelken om nog meer te verkopen.