Ik dacht meer qua uiterlijk is Jeffree wel echt lelijker dan Kim, Amber rose, z’n verloofde ervoor (alexis?)
Als t gerucht was dat Kanye met een knappere man een affaire had zou ik het sneller geloven.
Ik dacht meer qua uiterlijk is Jeffree wel echt lelijker dan Kim, Amber rose, z’n verloofde ervoor (alexis?)
Als t gerucht was dat Kanye met een knappere man een affaire had zou ik het sneller geloven.
Ja misschien ook wel. Soort selectieve homofobie (en het zit natuurlijk idd allemaal aan elkaar gelinkt).
wait, was kanye niet bi sex dan?
Jeffree is echt niet vies van een beetje exposure. Sterker nog, hij doet vaak graag mee in de drama, dat houdt hem relevant. Al zou de roddel niks waard zijn, levert wel extra traffic op z’n kanaal op (incl. Clickbait titels)
Hoe doet hij dat dan, erin mee gaan? Ik volg hem zelf niet zo goed
Door zo’n caption te plaatsen en vooralsnog niks te ontkrachten.
Ik denk dat Jeffree ook z’n relevantie kan halen uit kwalitatief goede video’s posten en consequent blijven uploaden. Nikkie mengt zich nooit in dit soort drama en blijft ook gewoon relevant. Heb niet het idee dat Jeffree ermee zit, dit is gewoon zijn way of life. Ik blijf hem als persoon intrigerend vinden, ondanks alle schandalen en ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn aan zijn volgers aantallen te zien.
Ik denk dat als Kanye west was vreemd gegaan met een andere random man , dat ik dan zoiets had gehad van oh nja kan ieder zn ding enzo. Maar Jeffree star geloof ik gewoon niet zo haha. De kardashians hebben een enorme hekel aan hem al voor dit gedoe enzo en Jeffree duikt wel vaker op in gekke verhalen die dan niet helemaal waar blijken te zijn.
Ahhh nu snap ik die post pas, de referentie naar church enzo.
Maar, de geruchten dat Kanye homo (of bi)seksueel zijn, spelen toch al jaren? Er is al jaren een hardnekkig gerucht dat Kanye tijdens tijdens zijn huwelijk met Kim een relatie met Riccardo Tisci had, hoofdontwerper van Givenchy. Dat hij daarom zoveel in Parijs was, en daar gewoon dat leven leidde.
Ik denk overigens sowieso dat Kim & Kanye nooit hebben samengewoond als in, zoals wij normale mensen dat doen. Ze waren constant elders, Kanye met zijn ranch in Wyoming enzovoort.
Jeffree is al zo sinds myspace hij was al bekent voor hij beauty videos maakte.
Ik denk dat echt nul mensen in mijn omgeving die Jeffree kennen en echt iedereen kent Kanye, dus NATUURLIJK heeft die Jeffree hier wel wat aan. Snap er echt niks van dat sommigen hier zo stellig beweren van niet?!
Ik zag van de week ook een filmpje van Vogue ofzo die al iets ouder is en daar interviewen ze Kim en zijn de kids en Kanye er ook en zegt ze op een gegeven moment tegen de kinderen: Papa is er ook (of iets in die richting).
Denk idd dat ze in ieder geval al heel lang niet meer samenwonen.
Wel fijn voor de kinderen dat er niet veel zal veranderen.
Kris heeft eigenlijk niet echt de exen van haar dochters neergehaald. Ze was altijd heel positief over Lamar (ex van Khloe) en Scott. Kanye blijft de vader van haar kleinkinderen.
Maar, toen Lamar met een drugs overdosis bijna doodging in het ziekenhuis, stonden ze allemaal vooraan dit te filmen voor hun realityshow. Ik weet niet hoor, maar echt ethisch was dat niet tegenover haar schoonzoon.
Kris Humphries werd ook door de gehele Kardashian familie met de grond gelijk gemaakt, de ex van Kim.
Feit is dat alle ex-partners er niet zo goed vanaf komen in deze familie…
Iedereen deed echt kut tegen Scott en dan in latere seizoenen zijn ze ineens allemaal besties met Scott
Ja in het begin, maar toen ging Scott ook vaak vreemd en dronk te veel. Nu hij rustiger is is hij nog steeds familie voor ze. Caitlyn wordt wel echt nog gehaat.
Ja idd Lamar had in zijn boek ook geschreven dat ie uiteindelijk twijfelde aan oprechtheid van Kris. Door aantal zaken waarin ze had gestookt naar Khloe toe of idd juist de pers als enige op de hoogte had kunnen brengen van iets. Ze stond er ook niet voor open dat Lamar warme contacten onderhield met kids vanuit zijn 1e huwelijk. Dat zeiden de kinderen van Caitlyn ook (dat Kris niet echt open stond voor hen)
Kris is best vaag, was vroeger wel fan van haar maar nu niet meer zo
Of die verhaallijn dan dat Khloe & Lamar kinderen wilden, en ze later toegaf dat ze dit allemaal gefaket had.
Echt, ik snap niet dat iemand deze familie en hun realityshow hoog heeft staan. Er is alleen maar sprake van eigenbelang en dat is inmiddels al zo vaak gebleken. Kris die doet alsof ze niet wist dat Caitlyn een vrouw wilde zijn, ik kan nog wel even doorgaan…
Ik ben wel erg benieuwd hoe Kanye zich gaat gedragen de komende tijd. Al die exen hebben hun geheimen tot nu toe bewaard, maar Kanye lijkt wat onvoorspelbaarder. This could get interesting!