Ik vind het net zo onnodig als 99% van de rest van de posts hier
Haha er zijn 3 gigantische topics met als strekking alleen maar dit zo ongeveer
Ik vind sowieso dat de meesten met een podcast zelf geproclameerde interviewers zonder talent zijn, maar dat is de tijd waarin we leven. Vind die van Iris Enthoven een van de betere omdat haar gasten allemaal interessante verhalen hebben en daar niet zitten om hun imago te promoten. Deze vond ik bijvoorbeeld heel indrukwekkend.
Ik zag deze ook voorbij komen, ik heb nu geen tijd om te luisteren maar ik vraag me af waarom ze urine verkiezen boven zeewater of regenwater?
Van zeewater droog je uit omdat het zo zout is. Regenwater kan je niet altijd goed opvangen.
Zeewater is volgens mij gevaarlijk. Over regen werd niet gesproken, ze heeft daar ook niet zoals in Lost eeuwen lang gezeten, urine opvangen was toen ze net op t eiland kwamen en paar dagen later vonden ze gewoon water op t eiland.
ah thanks, ik was even benieuwd.
Dat is toch juist relevant als het over een podcast gaat? Ik vind het stemgeluid en de manier van praten een belangrijk onderdeel van of ik een podcast fijn vind om te luisteren.
Absoluut!
Nou inderdaad. Niet per se haar stemgeluid ofzo maar die kreten die ze er steeds tussendoor gooit. Ik heb er maar drie gezien denk ik, maar bij alle drie de gasten de hele tijd: “Ooooooh” “whhhooooooooohhhww” “jhhhhhaaaaa” “whhhhahhhttttt vhhheeeeeeeeeetttttttttttt!”
Vooral tijdens die podcast met Kasper van der Meulen kwam ze bijna klaar. Irritant want het maakt het gesprek onevenwichtig ofzo, alsof ze haar gast alleen maar aan het aanbidden, en dat maakt het weer ongemakkelijk om naar te kijken.
Man man man
Hahahahaha Lieke. Hoe hoog zweeft zij wel niet
Echt he! Dood en doodvermoeiend dit soort figuren.
Prima als je je bezighoudt met astrologie, heb ik helemaal niks tegen, maar gebruik het niet om dit soort onzin te spuwen. Het is precies t zelfde als een doorgeslagen Christen die roept: “Het is God’s wil, we worden door hem gestraft”.
AHAHHAHAH als ik ooit word opgepakt geef ik dat als verklaring ¨ ja komt door de maan¨
Hou op zeg. Ik geloof ergens wel in het universum en sterren en gedoe maar dit recht praten met gezweef nee.
Naast Mars.
In mijn vakgebied noemen ze dat waanbeelden
Kim Feenstra die zich nu afzet tegen de vaccinatiecampagne van de overheid
‘Het lijkt een brainwash’
Hou gewoon je mond meid.
En dan geloven ze ineens wel in de wetenschap, medicijnen, geneeskunde, kunde van artsen etc.
Denken jullie dat dit waar is?
Hm niet per se. Heb dat gerucht ook nooit gehoord. Wel over Yolanthe destijds. Jacky heeft toen ook gereageerd onder een post van Yolanthe maar dat weer weggehaald.