FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik vond ook juist dat Rutte tijdens de persco’s best veelnadruk legde op hoe gezond bewegen is en dat je moest blijven bewegen/sporten ondanks de maatregelen. Al was dat denk ik meer gericht op mentale gezondheid.

Ja en van meer fruit eten merk je in een crisis gewoon niet snel genoeg resultaat.

Sorry, maar vind de argumentatie dat iedereen die op de IC ligt onderliggend lijden heeft echt zo misplaatst en ook best wel hard? Ik denk inderdaad dat het duidelijk is dat onderliggend lijden w.o. obesitas (wat gewoon een complex ziektebeeld is met een grote psychologische component) een vergroot risico met zich meebrengt en dat de meeste mensen die Corona hebben (gehad) tot die groep behoren, maar dat maakt de crisis toch niet minder erg? Des te meer reden voor de ‘gezonde’ mensen om hun best te doen de kwetsbare groepen te beschermen, want dat onderliggend lijden ga je niet binnen enkele maanden oplossen

20 likes

Het is ook gewoon niet helemaal waar. Ze hebben deze week een gendefect gevonden waardoor jonge gezonde mensen (vooral mannen) geen normale immuunrespons tegen dit virus kunnen maken en dus gigantisch ziek worden. Ik weet niet of ik dat gendefect heb, dus ik heb ook geen idee of ik (ondanks afwezigheid van andere risicofactoren) niet gigantisch ziek ga worden.

17 likes

Haha dat zijn dezelfde mensen die zeggen dat die happymeal die je gegeten hebt toen je 9 was voor altijd in je darmen blijft plakken. Naast dat het totale onzin is, klinkt het toch ook totaal ongeloofwaardig.

5 likes

Beetje klei eten is ook goed voor je darmen.

Love, Rens

11 likes

Ik denk echt dat mensen minder sympathie Hebben voor dikke mensen dan mensen met een normaal gewicht.

• voor de duidelijkheid, ik vind dat niet oké maar het valt me heel vaak op.
12 likes

Ja ouderen “snap” ik nog vanuit de redenatie “er gaan minder levensjaren verloren” in het geval er een keuze gemaakt wordt.

Maar dikke mensen worden zo vaak gedehumaniseerd, ook in gevallen waar het gewicht helemaal niet relevant is.

6 likes

Zo kwalijk dat dit zomaar kan. Dankzij haar zus heeft ze een groot bereik en er zullen altijd mensen zijn die dit klakkeloos over gaan nemen zonder er eerst iets over te lezen.

1 like

Even over de echte Boulevard: Justine (een of andere royalty deskundige) over prins Harry: “Echt een gedroomde prins die verliefd wordt op een Amerikaanse actrice met een kleurtje”

WTF

7 likes

Zijn we terug in de jaren ‘60? Een kleurtje???

5 likes

Ja en zitten is het nieuwe roken en dikke mensen bewegen natuurlijk niet dus krijgen zij Corona :roll_eyes::face_with_monocle: zie je wel!!

Zo kwalijk dat zo’n Doutzen pretendeert dat we gewoon gezond moeten wten en daarmee dit wel oplossen. En dan met die domme hond en dare to be different stories :woman_facepalming:

1 like

Ik voel me altijd zo oud en ongemakkelijk bij dit soort “nieuws”: André en Roxeanne volgen elkaar weer op Instagram.

14 likes

Hoe is de relatie met jou broer of zus? We hebben een heel sterke band, we volgen elkaar op instagram.

8 likes

Shit mijn broer volgt me niet… Ga maar eens familietherapie voorstellen.

1 like

Shit mijn broer haat socialmedia en heeft dus helemaal niks.

Gelukkig hebben we al een slechte band zonder socialmedia. :joy:

7 likes

Ik snap niet dat dit überhaupt interessant genoeg is om nieuws te zijn? Die hele Andre Hazes sowieso :woman_facepalming:t3: afschuwelijk.

Er is ook elke dag/week wel weer iets wat niet boeiend nieuws is. Gaat het niet over Monique en/of Bridget dan wel weer over zijn zus. Mediageile lul vind ik het :rofl:

10 likes

Ik zie dat op de Daily Mail ook, hele nieuwsberichten over welke celebrity wie nou weer heeft ontvolgd/is begonnen te volgen. Wat een baan, roddeljournalist :v:t4:

Gaan al best lang verhalen rond dat ze allebei vreemd zijn gegaan.

1 like

Ik heb Rachel gezien bij Jeroen van der Boom zijn show en dacht aan het begin, lekker de show kijken en mij heerlijk aan Rachel ergeren. Maar toen ik haar interview zag dacht ik wat een leuke vrouw. Roxeanne vind ik altijd heel leuk en volwassen overkomen

3 likes