Je hebt gelijk, ze zegt inderdaad juist niet in het fysieke gedeelte.
Sophie Turner en Joe Jonas zijn ouders geworden van een dochter!
Hahahaha dat is echt fucking grappig
Ik kijk nu echte gooische meisjes. Hoe heb ik nooit gezien dat dit zo scripted is? Haha, echt wal-ge-lijk.
Videoland!
Same. Genieten hoor, het is zo nep en stuntelig.
Omggg ik geloofde dit altijd 
Vooral dat tweede seizoen is erg haha
Hij zou alleen al vanwege zān arrogante rotkop onder vuur moeten liggen. Ik vind dit soort uitspraken echt typerend voor dit soort ballen.
Zal door zijn fans wel afgedaan worden met āje mag tegenwoordig niks meer zeggen he!!!ā
Trouwens pik je dat over je dochter!!??
Omg bedankt voor het delen. Ik wil dit al zo lang terugkijken
Oh leuk, zoān foute serie was dat!
Wel hele kleine maatstaafjes
Niet, want hij is zooooooo lekker en dan mag het 
Ik heb hier zo hard om gelachen 

geweldig
Are you famous in the neighbourhood? 

Haha ja die dingen die af en toe worden gezegd johā¦
Ook echt dingen waarvan ik hoop dat het nu niet meer uitgezonden zou worden. āEen homo is helemaal in, iedereen heeft er eentje.ā of āZij is echt de slet van het Gooi, ik denk niet dat we vriendinnen gaan worden.ā
Dat van Alexia is walgelijk en ongepast, maar ook de manier waarop hij over volwassen vrouwen praat is echt vreselijk. Vorige week was Eva V.laardingerbroek het āsnoepje van de weekā en zij werkt gewoon bij de universiteit, maar werd afgeschilderd als iemand die āde mening van haar vriendje volgtā, ze noemden haar āeva braunā etc. Het is echt tijd om die vent te cancellen.
Ik ben het ook niet eens met wat zij allemaal verkondigd, maar ik vind het echt zo buitengewoon laag om haar op die manier af te schilderen.
edit: Ik ben eigenlijk echt zo fucking kwaad hierover, is toch niet te geloven dat anno 2020 vrouwen nog zo worden afgeschilderd en dat hij dan volgende week gewoon weer lachend op1 zit te presenteren