FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik snap je laatste stukje niet helemaal.
Joy deed haar uitlatingen tijdens studio sport en Sanne Wevers reageert daarop. De beschuldigingen gaan ook over haar vader. Wat ik wel opvallend vond is dat ze aangaf niet psychisch mishandel te zijn. En juist omdat ze dat zo nadrukkelijk zei vroeg ik me af of het dan wel fysiek geweest was. Dat ze dit interview beter niet had kunnen doen ben ik helemaal met je eens.

Maarja snap ook wel dat het lastig is als het om je eigen vader gaat

Ah zo. Ik had vooral heel erg met haar te doen. Bibberende stem en dan over je eigen vader. Iemand had moeten zeggen dat ze dit interview niet moest doen.

1 like

Volgens mij bedoelde ze daar alleen maar mee dat ze zelf dat nooit heeft meegemaakt niet dat het niet waar is.

Misschien past dit onderwerp trouwens beter in het nieuws topic, daar werd er gister oook al iets over gedeeld.

1 like

Je hebt gelijk, ze zegt inderdaad juist niet in het fysieke gedeelte.

Sophie Turner en Joe Jonas zijn ouders geworden van een dochter!

17 likes

Hahahaha dat is echt fucking grappig

4 likes

Ik kijk nu echte gooische meisjes. Hoe heb ik nooit gezien dat dit zo scripted is? Haha, echt wal-ge-lijk.

14 likes

Videoland!

1 like

Same. Genieten hoor, het is zo nep en stuntelig.

1 like

Omggg ik geloofde dit altijd :joy:

3 likes

Vooral dat tweede seizoen is erg haha

1 like

Hij zou alleen al vanwege z’n arrogante rotkop onder vuur moeten liggen. Ik vind dit soort uitspraken echt typerend voor dit soort ballen.

14 likes

Zal door zijn fans wel afgedaan worden met “je mag tegenwoordig niks meer zeggen he!!!”

1 like

Trouwens pik je dat over je dochter!!??

46 likes

Hahahaha of die ene met 't samurai zwaard

11 likes

Omg bedankt voor het delen. Ik wil dit al zo lang terugkijken

Oh leuk, zo’n foute serie was dat!

Wel hele kleine maatstaafjes

Niet, want hij is zooooooo lekker en dan mag het :expressionless:

1 like