Ik vind dit best netjes ja, zeker goede stappen in de juiste richting. Jouw foto staat overigens nog wel op je screenshot!
Ik heb dat bericht van Bas 3 keer moeten lezen, wat allejezus slecht geschreven. Maar goed, de essentie is duidelijk.
Ik blijf het ongelooflijke balzak vinden, maar hij lijkt hier wel van te willen leren.
Als Rolf lacht lijkt het net of je al zijn tanden en kiezen kunt zien.
Hoe vond je Hugo eruit zien van de week? Hij leek erg blond.
Thanks even aangepast!
Ik vond het dus juist wel lijken alsof het geblondeerd was haha
O wat vreselijk zeg
Oh inderdaad! Denk je dat ik mijn berichtje beter kan verwijderen?
Hier in de omgeving weet volgens mij bijna iedereen wel dat ze daar woont maar inderdaad dit soort berichten zijn niet slim.
Haar adres was sowieso al heel makkelijk te vinden. Staat een heel artikel. over dat huis online.
Nooo wat erg. Hopelijk zijn ze oké (na omstandigheden uiteraard).
Dit wel goede respons verder hoor, maar volgende week gaat hij gewoon weer verder met allerhande foute, seksistische, grappen, fatshaming en weet ik wat
not buying it
Waarom ben ik niet verbaasd? Aan de hand van haar stories is nooit te zien waar ze precies woont, maar dat ze er warmpjes bij zit is meer dan duidelijk. Kan me voorstellen dat haar adres toch wel makkelijk te achterhalen is, al dan niet via via. Ik schrik er eigenlijk best wel van, hopelijk is ze oké…
Jeetje wat heftig zeg voor haar
Een gewapende overval, wat afschuwelijk om mee te maken!
ESF denk ik haha
O ja ik dacht FF
Oh damn wat heftig
Hij is de nieuwe TVOH coach dus denk dat daarom mensen aan het googlen zijn geslagen.