Nicolette heeft trouwens ook een reactie in der stories gepost …
Wat was het verhaal?
Ja, ik zie het. Jammer dat die Aziatische man zich hier toch voor laat lenen vind ik.
Heel naar toontje in haar eerdere stories en jammer dat ze er niks van heeft geleerd met haar ‘gezeik’. En omdat hij haar niet eerder verbeterde is het ook nog eens zijn schuld?
De stories zijn nog steeds te zien.
Oké ik zie ze niet meer. 1 story met de chefkok die later is opgenomen denk ik.
Ok. Dan kun je alles ook terug zien op de insta van broodjekaasmetsambal.
Ja lekker stoer doen op je stories (insert spongebob) en het afdoen als gezeik. Overduidelijk dat ze er niets van heeft geleerd Maar goed ze is dan ook met opperkwal Bas Smit, dus dat zegt denk ik genoeg over haar capability als mens…
Top, eindelijk gezien en omg ik ben flabbergasted! Geen woorden voor. Hoe kan je denken dat dit acceptabel is?
Het Kleine mannen syndroom noemt een vriendin van mij dit ja. Echt on point hahaha
Hmm ik denk wel kleiner hoor, heb een keer naast hem gestaan (wauw wat een biecht) en hij kwam niet echt boven me uit en ik ben 1.72 ofzo
Zelfde small guy energy heeft JayJay Boske trouwens en ik haal hun stemmen altijd door elkaar
Ja hij idd! Ik keek laatst toadtrippers van StukTV met hem erin en hij is constant luidruchtig en vervelend zoals alleen kleine mannen dat kunnen zijn.
Napoleoncomplex noemen ze dat toch, als kleine mannen overcompenseren door luidruchtig en dominant over te komen
Haha wilde net zeggen: Napoleonsyndroom noemen ze dat ja
Ik denk dat Jan ook stiekem wel een egotripper is hoor en helemaal niet zo’n ‘normale man’.
Ik denk ook dat je leven nog meer in het teken zou staan van zijn carrière dan bij Kleine. Lil kleine is nog best vaak weg, dus dat is in ieder geval chill haha. Ik heb het idee dat Jan echt zo’n first lady zoekt die elke dag aan zijn zijde staat. Dit is echt gebaseerd op niks hoor maar dat gevoel heb ik altijd bij hem.
Ik vind wel dat hij goed reageert in de reacties op de pagina broodjekaasmetsambal. Hoop “influencers” die niet reageren op commentaar of volledig in de verdediging schieten.
Bas zelf bedoel je? Wat zegt hij dan? Ik scrolde er even snel doorheen maar zie geen reactie van hem.
Wat @MeLama zegt.
Dit soort dingen bijvoorbeeld:
Als iemand zo tegen mij zou praten zou ik al niet meer netjes op diegene reageren, maar eerder gewoon negeren.
Ik wil verder ook niet hun acties goedpraten of zeggen dat het nu helemaal oke is, maar ik vind dat een hoop mensen kunnen leren van het omgaan met feedback.
Maar ik snap ook gewoon niet waarom je tegen een kok moet zeggen dat je van hem houdt. Ik ga ook niet in een pannenkoekenrestaurant de liefde aan de kok verklaren. Het is gewoon ongemakkelijk en al helemaal als je iemand over zijn eigen taal gaat les gaat geven. Wtf.
Misschien doen alleen rijke mensen dit. I dunno.
It’s not that deep