Ik denk fake tan haha
en hoe reageerde de âouwe chineesâ eigenlijk??
Heel joviaal, ze zijn tegenwoordig ânevenâ en doen alles samen: https://www.ad.nl/show/andre-hazes-deze-man-is-als-een-vader-voor-me~a896aed9/
Wow ik ben heel verbaasd dat je een tattoo heb haha!
Nouja bijna niet meer dus
Haha meerdere zelfs
Alleen deze heb ik even laten zetten in een vrij zelfdestructieve periode Is niet echt iets waar ik herinnerd aan wil worden maar is duur grapje man
Ben stiekem wel benieuwd wat het dan kan zijn, een quote?
Haha nee het is een dier, maar een vreemd ontwerp en ik vond alles op dat moment best
Haha door âdierâ en âvreemd ontwerpâ moet ik denken aan die vreselijke tattoo met die kat
My eyessssss!!!
Nee het is gelukkig niet vies of raar, gewoon lillek
Hahahaha omg
Waarom heb je uiteindelijk gekozen voor verwijderen ipv bijv een cover up? Lijkt me namelijk zooo pijnlijk
Hij was al aardig donker dus een coverup zou leiden tot een zwart gat op mân bovenarm
Oja daâs ook zo wat. Ik hoop voor je dat hij mooi en zo pijnloos mogelijk weg gaat
Mijn tattoo kostte iets van 90 euro en het verwijderen ervan 1300
Jezus
Ja het werkt echt, ik ben nu halverwege en het is bizar hoe licht hij al is.
@Marsepein mijn tattoo was nog iets duurder ook, zo dom geweest, maarja ik
vergeef
mezelf. Weer spannend verhaal om te vertellen aan mân neefjes en nichtjes als cool aunt.
Ik vond het de prijs ook helemaal waard! Je betaalt toch pas om de zes weken als je weer een laserafspraak hebt, dus dan voelt het niet als zoân inbreuk op je portemonnee. Mân tattoo is helemaal weg en je ziet er helemaal niks meer van, geen littekens of inkt, helemaal niks!
We dwalen lekker offtopic maar hoe vind jij de pijn van het weghalen t.o.v het laten zetten?
Mân tattoo zat op mân bovenrug (beetje tussen mân schouderbladen). Daar is de huid vrij dik, waardoor het zetten niet heel pijnlijk was. Het verwijderen kon soms echt flink pijn doen en daarna was mân huid ook heel gevoelig een paar dagen. Ik had een tekst van vier korte woorden, dus zoân lasersessie duurde zoân tien minuten;p Ik was trouwens heel bang en ik had ook gevraagd of het zoân pijn deed dat er wel eens mensen out gingen, maar dat was niet het geval:â)