FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik vind het qua pijn eigenlijk heel vergelijkbaar met het zetten van een tattoo

1 like

Ik vind dit altijd zo’n bizarre man… Nu nog zichzelf jonger laten verklaren en zijn leven is compleet.

5 likes

Via de link vind je een video waarin het inderdaad daarover gaat

1 like

Ja precies hahah

Wauw wat een ontzettend goed idee

3 likes

Vader worden op 71-jarige leeftijd vind ik dan weer een minder goed idee.

4 likes

Ging mijn sarcasme verloren op de digitale snelweg? :grin:

30 likes

:joy:Ja.

4 likes

Blijkbaar gaat Britney nu een rechtzaak aanspannen om haar vader als conservator weg te krijgen: https://au.rollingstone.com/music/music-news/britney-spears-jamie-conservatorship-15818/

24 likes

Kennen jullie Kissie nog van heel vroeger? Zweedse blogger die haar foto’s altijd heel hard manipuleerde. Zij post nu zo’n foto’s. Vind ik wel tof!!
-verwijderd door moderator-

1 like

Zou je deze ff willen bewerken/croppen? :roll_eyes:

Hier ben ik niet zo zeker van. Het is een betaald partnerschap en daarom kunnen deze foto’s misschien ook niet echt zijn…

Ik word eigenlijk een beetje moe van die instaperfecte vrouwen die zoveel volgers hebben gekregen en rijk zijn geworden door de sexy fitnessposes en nu ineens real en relatable willen zijn. :roll_eyes:

12 likes

Sorry, sorry, sorry! Dom van me, had dit snel snel gedaan. In het vervolg let ik er op! :confounded:

1 like

De droeftoeter is weer bezig hoor. Gatver je gaat toch niet over de borsten van een 17 jarige schrijven

31 likes

Gadver, kan Willem hem niet verbannen naar de noordpool oid?

7 likes

Ik snap wat je bedoelt. Voor mij persoonlijk is het wel een verademing, omdat ik wel best getriggerd werd door perfecte instafoto’s. Heb mede hierdoor wel het (onrealistisch) schoonheidsideaal voor mezelf en de druk erachter wat meer kunnen loslaten.

Ja heb ik ook wel gehad hoor! Maar ik volg dan liever mensen die vanaf het begin al relatable zijn en niet nu ineens.

2 likes

Hmm inderdaad beter. Ik hoop ook dat ze zo verder blijven gaan en niet enkel tijdelijk omdat het nu een trend is.

2 likes

Wat is haar @?

1 like