FF Boulevard #4 (Deel 1)

Waar hij in zijn satirische ‘afzeikcolumn’ in de Nieuwe Revu normaal gesproken de hoofdpersoon volledig onder vuur neemt, begint hij nu opvallend positief. “Eigenlijk past Amalia niet in mijn reeks Overschatte Mensen, omdat ik haar een leuk meisje vind. Met die open blik in haar fraaie gezichtje, die blonde lokken en die stevige kuiten. Is er ooit een mooiere prinses in het Koninkrijk der Nederlanden geweest? Ik vrees van niet.”

Opvallend positief? Ik walg van de manier waarop een minderjarig meisje hier wordt beschreven. :nauseated_face: Zo voyeuristisch, met mannelijke ogen… Als dit over mij ging, zou ik een douche willen nemen om die vieze woorden van me af te wassen.

49 likes
2 likes

Lol, in die tweede foto heeft ze alsnog het “perfecte” lichaam

28 likes

Ja, saai. Alle ‘mislukte’ foto’s zien er heel nep uit

3 likes

Op haar insta/stories post ze vaker zo’n foto’s en dan is er wel een groter verschil te zien.

Ik bedoel juist dat alle “mislukte” “niet-perfecte foto’s” er bedacht en gemaakt uitzien, niet dat het verschil niet groot genoeg is. Had haar profiel ff bekeken idd!

1 like

Wat instaperfect toch ook eigenlijk iets belachelijks hè

3 likes

Huh, maar lumineers zijn tegenwoordig ook voor dat soort prijzen beschikbaar, vanaf 180 zie ik ergens. Waarom zou je dat dan niet doen… (Lumineers is de variant die flinterdun is en over je eigen tand heen gaat, je kan dus ook weer zonder. Vroeger was deze variant veeel duurder)

Het ziet er gewoon niet uit die te witte overduidelijk neppe tanden.

5 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat hij eerder de laan uit gestuurd is doordat hij zich zo uitsprak over Amalia. In ieder geval, good riddance :nauseated_face:

3 likes

Eerst publiceren en dan ontslaan. Die vent is walgelijk, maar je hebt nu een rotte aardappel ipv ze allemaal bij dat blad. Er hebben heel wat mensen naar die columns gekeken en besloten het te publiceren.

23 likes

Dat irritante ventje bij Boulevard zei net dat Brusselmans al 6 weken geleden gehoord had dat ie weg moest, dus dat zijn ontslag helemaal los staat van die columns.

2 likes

Ik weet niet hoe ver vantevoren je zo’n column moet inleveren maar misschien dacht hij: nu ik toch ontslagen ben, kan ik alles zeggen.

Ja dat opperden ze bij Boulevard ook. “Ze kunnen me toch niet meer ontslaan.” Ik denk dat columns vrij kort voor de druk aangeleverd worden?

1 like

Het is daar sowieso een rommel, want de hoofdredacteur is 'm laatst gepeerd.

1 like

Neem toch aan dat een column eerst gelezen wordt voordat die gedrukt word. Het tijdschrift is hier zelf ook schuldig aan vind ik

5 likes

Katy Perry is bevallen!

40 likes

in a statement to UNICEF

Hè, hoezo zou Unicef iets geven om de geboorte van een celebrity baby?

6 likes

Hier moest ik ook wel om lachen!
Heal the world, baby Daisy Dove!

6 likes

Is eigenlijk heel slim en lief van ze om Als ambassadeur Unicef zo’n verhaal te geven. De hoeveelheid mensen die je bereikt is bizar!

10 likes