FF Boulevard #4 (Deel 1)

Zag ik al eerder verkeerd voorbij komen: het Engels Billion is niet hetzelfde als het Nederlandse Biljoen. Een billion is een miljard. En biljoen is 1000 miljard

9 likes

Wie heeft nou weer bedacht om dat allemaal anders te noemen :exploding_head:

7 likes

Ja echt handig is het niet nee! :sweat_smile:

THANK YOU!! :clap:

2 likes

Sowieso een goed idee: boycot Amazon en Prime. Amazon buit werknemers, merken en externe verkopers uit. Je hebt eigenlijk altijd een alternatief online. Kies daarvoor en probeer de wereld zelf een beetje beter te maken

6 likes

Zuckerburg verdient die miljarden wel met jouw gegevens he?

1 like

Ja maak belastingen voor grootverdieners gelijk in bijvoorbeeld Europa. De grote techbedrijven hebben hun EU hoofdkantoor in Ierland omdat zij daar minder belastingen betalen.

2 likes

Precies, zeker in Nederland heb je eigenlijk geen excuus behalve luiheid en/of onverschilligheid als je nog geld geeft aan Amazon

1 like

@Motherofdragons @Ovenschaal @Vaiana. Ja het één sluit het ander niet uit natuurlijk en ik ben ook absoluut geen voorstander van een paar miljardairs tegenover alle armoede. Ik las ergens dat de rijkste 42 mensen op de planeet samen nu net zo veel geld hebben als de armste 3,7 miljard mensen. :exploding_head: (Met het concentreren van rijkdom schiet bijna niemand wat op…)

1 like

Ik koop alleen Amerikaanse boeken op Amazon. Verdienen ze door regelgeving het minimale aan en dat vind ik prima. Verder is het een Amerikaanse Alie

1 like

Mijn vriend heeft me om deze reden inderdaad ook vriendelijk verzocht om niets op Amazon te bestellen. Maar stiekem op werk wel druk bezig met de mogelijkheden om te adverteren op Amazon. Misschien moet ik naar het biecht topic

Ik herinner me ineens iets van laaang geleden, ik werkte bij een bedrijf waar we aan een app werkten waar een beroemde Amerikaanse zangeres het boegbeeld van was. Toen het tijd was om de designs met haar foto op te leveren kregen we een heel handboek van 40 pagina’s opgestuurd met hoe we haar hoofd en lichaam moesten retoucheren :no_mouth: we hebben zo hard gelachen toen. Echt met specifieke info als welke rimpel waarheen getrokken moest worden enzo. Ik ga geen namen noemen maar don’t funk with my heart.

101 likes

Trots op jou! Helaas kan ik mijn klanten niet weigeren hierop te adverteren.

We want names
Edit: hahaha na lezen laatste zin. Wow girl you tasty

12 likes

Giften aan een goed doel zijn ook nog aftrekbaar toch (in Nederland elk geval)

Is Adele dan helemaal rechts? Dacht dat dat Amanda Bynes was haha

1 like

Wie is hier in godsnaam Adèle, ik zie het oprecht niet.

30 likes

image

27 likes

Ik zat me ook helemaal suf te speuren.
Wist wel dat Adele veranderd was maar zoveel? :joy:

8 likes

Ja mooie meid, daar wil ik wel een croissant mee eten

4 likes