FF Boulevard #4 (Deel 1)

God ja Perez Hilton. Wat een VERSCHRIKKELIJKE vent is dat, maar ook ik keek dagelijks op zijn blog. Hij kraakte letterlijk iedereen af, naar eng mannetje.

5 likes

Ik volgende hem ook religieus vroeger
 :thinking:
Echt een nare man, die ook nog eens elke poep en scheet van z’n kinderen deelt.
Van de week ging er een tik tok rond van hem in de douche terwijl hij op WAP stond te droog neuken, gefilmd door z’n drie jarige dochter :mask:

2 likes

Dat ze daar mogelijk niet alleen opstaan maar de eventuele sexpartner ook. Die heeft misschien geen toestemming gegeven om beelden te delen. Plus het is meer iets voor pubers.

2 likes

Ik wil ze alleszins niet zien noch delen.

Als de sexpartner ok is met het delen van beelden.

Ik vraag me af of er daardoor extra op gehamerd wordt dat de media t niet mag delen want, zoals anderen al zeiden, je kan je klok erop gelijk zetten dat als dit om vrouwen ging het waarschijnlijk nog openbaarder was gelekt, dan hoef je maar n google search te doen.
Bovendien roept “Waarom sturen deze mannen elkaar foto’s” meer vragen op dan wanneer vrouwen dat zouden doen. Je zal maar het stempeltje homo krijgen als je niet out bent, dan ben je in deze maatschappij (nog steeds) een soort rariteit. No matter what, ik denk dat dat een grote angst is voor mannen, helaas.

2 likes

Ze staan op iedere foto alleen. Lijkt me wel als partner niet zo leuk als je hier niet van op de hoogte was.

1 like

Dat wist ik niet. Zoals ik al zei had ik er nog niks van gehoord. En dan moeten ze het inderdaad lekker zelf weten. Al blijft het rot voor de partners dat dit is uitgelekt natuurlijk. Voor hunzelf uiteraard ook maar dat risico heb je met foto’s en filmpjes. Daarom zou ik dit persoonlijk ook nooit doen. Maar ieder z’n ding

1 like

Ja dat is waarschijnlijk ook precies zoals het ging. Het is heel normaal. Maar als zulke dingen lekken (wat dus KUT is en fuck die mensen die dit doen) verandert het verhaal, want dan heeft iedereen opeens een mening over die mannen.
Kut maatschappij.

Wat? :scream: wow ik dacht dat kelly caresse erg was met der genante filmpjes gefilmd door schoonpa (of was het nou ern andere nederlandse momfluencer). Maar dit is echt. Wauw geen woorden voor.

‘Gekregen van haar ouders’ en dan vervolgens #spon in de hashtags :woman_shrugging:t4:

21 likes

Hoop dat dit humor is?

1 like

Zou het? Vedder&Vedder reageert er zelf ook onder met hartjes.

Een beetje van jezelf en een beetje van maggi spon

12 likes

Oh god ik ben vast veelste naĂŻef. Had me een leuk grapje geleken, spon bij iets zetten dat je gekregen hebt van vrienden of familie

1 like

Oja dat zou nog kunnen!

Ff gegoogled hij is 48 en Samantha 31

Hij is 48, zij 30.

Hij “houdt haar op het rechte pad”, maar hij reed dronken met haar rond waardoor ze in het ziekenhuis belandde dus Idk About that

16 likes

Nouja misschien kon hij nog heel goed recht rijden.

Dit mag overigens direct als mijn slechtste forumgrap worden beschouwd.

23 likes

is die vader van de ogene zusjes nog steeds samen met die fangirl eigenlijk

15 likes