FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik snap nog steeds niet hoe die zusjes dit oké vinden

Ik zou m’n vader eunuchen als ie dat flikte

29 likes

:nauseated_face:

Deze quote: “Gisteren werd ik vanwege mijn verjaardag totaal onverwacht ge-surprised

Je zou toch haast hopen dat daar een Nederlands woord voor is wat 100x beter klinkt dan dit he

25 likes

De kardashians stoppen ermee! Whuuuut.

2 likes

Dit moet ik even verwerken.

1 like

Het moment dat je hoopte dat zou komen.

20 likes

Damn you 2020
Zou het door het kanye dreams komen?
Dat kim dacht ik heb hier echt geen zin meer in

3 likes

Ik denk dat de beslissing van Kourtney ook heeft meegespeeld maar buiten dat: ik snap dat je na 14 jaar er gewoon ook geen zin meer in hebt.
Hoeveel meer kunnen ze nog tonen? Nu ook met de Khloe/Tristan situatie (ze schijnen weer samen te zijn) en de backlash daarvan onder fans etcetera. Ik denk dat ze echt behoefte hebben aan ‘privacy’.

5 likes

Toch even gespiekt: de foto’s geven de zwangerschap heel mooi weer vind ik. Wel een tikkeltje geretoucheerd laten we maar zeggen.

Ik word door een vriendin getagt bij de IG foto van Fabiola (die hard temptation volger vandaar haha)) maar is ze serieus zwanger?! Als echt zo is dan natuurlijk super leuk voor haar maar ik vind het ook echt iets voor haar om een hele foute marketing ‘grap’ / stunt te doen

Nee joh, over 2jaar zijn ze vast weer terug

1 like

Insta op privé! Wat voor foto is het?

Ze staat met een positieve zwangerschaps test en een traan over haar wang. Ik weet niet of ik er een printscreen van mag delen omdat haar insta prive staat?

Love dit :raised_hands:t3:

De reacties zijn wel echt weer om te janken.

193 likes

Ja wow die reacties, ik kan hier echt niet bij. Ik denk dan echt leef ik in een andere realiteit dat ik dit gewoon allemaal normaal vind? Reacties met kinderbescherming moet komen, huh haha. Mijn moeder heeft mijn broers in jaren 70-80 ook al zo opgevoed en met haar veel ouders natuurlijk. We zitten inmiddels 40 jaar later maar blijkbaar vinden mensen het nog steeds kindermishandeling om een jongen een jurk te laten dragen als hij dat wilt

14 likes

Ik kwam hier ook net om dit te posten. Goed statement, maar die reacties omg waar maken mensen zich druj om :sob:

Bij zo iemand als Henry denk ik, die zal wel een redelijk progressieve following hebben, nou dat valt flink tegen.

2 likes

Maar telt dit al als genderneutraal, dat je als kind je eigen kleren uitkiest en niet met poppen hoeft te spelen als meisje? Genderneutraal behelst toch veel meer. Of is dit een term die je op deze manier gebruikt bij de opvoeding?

1 like

Ik heb het idee dat de kop van het nieuwsbericht uit zijn verband is getrokken, dat ze het helemaal niet zo hebben gezegd. En dat hij daarom ook zijn bericht begint met hahahahaha. (En vanwege de droeftoeter reacties natuurlijk)

11 likes

Uit zijn caption (hahaha, that’s all) maak ik op dat die krant (of wat het is) er die naam aan geeft maar dat ze het zelf niet perse zo zouden noemen

Edit: spuit elf

2 likes