FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik blijf maar scrollen, wat veel foto’s.

Deze ook echt.

Ja eigenlijk kan ik alles wel hier neerzetten maar ja 1 foto is wel genoeg.

14 likes

Oh ik dacht dat zij haar neus heeft laten opereren, maar “verder” missch niet zo veel

Ik las een interview met de zoon van Antonie Kamerling en Isa Hoes in Vk magazine, maar ik vind hem best wel knap eigenlijk :grimacing:

43 likes

En hij lijkt ook heel erg op zijn moeder vind ik. Ik heb Isa ooit mogen interviewen, echt een superlieve vrouw

1 like

Echt een mix van z’n ouders!

1 like

Oh huh Kanyes z’n Tweets zijn afgeschermd. Ik heb nu een volgverzoek ingediend, ik wist niet eens dat dit kon op Twitter.

Bij mij niet hoor… profiel staat gewoon openbaar.

Je bent toch niet geblokkeerd door de enige echte Kanye west ?:sweat_smile:

25 likes

ik las eerst dat hij over zijn granny heen piste :scream:

33 likes

Oh dat zie ik echt helemaal niet! Een beetje Isa maar zie Antonie echt niet terug.

2 likes

Die arme Paris Hilton :cry:

@Frenky oh je hebt gelijk! Ik keek bij kanye maar het is kanyewest

1 like
29 likes

80 likes

Niemand neemt z’n kinderen meer mee daarheen dan

Moest wel echt lachen om de titel van dit nieuws

1 like

Telkens als ik zijn gezicht zie of zijn naam lees is het eerste wat in mij opkomt: “mwoah Gertjuh”. Als hij is opgezet kan ik het eindelijk een keer tegen zijn gezicht zeggen zonder dat ik een dodelijke blik terug krijg.

36 likes

Oh ze zal zeker weten onderhoud laten doen, daar twijfel ik niet over, maar ik bedoel meer dat ze haar originele features niet heeft veranderd. Ze heeft bijvoorbeeld best een kenmerkende neus, veel anderen hadden daar zo’n raar gecontourd ding van laten fabriceren. Ze lijkt gewoon nog op zichzelf zeg maar.
Maar, een goeie cosmetische dokter zal ze zeker hebben!

5 likes

@Quinoa @Twonights @CaptainCheesecake

Ik zie ze er ook nog wel voor aan om er een soort Marionette van te maken. Bij elke 2 euro munt die ze er in gooien begint hij dan te dansen op de Samsonrock. Erg luguber :joy:

26 likes

Je krijgt juist wel een dodelijke blik terug :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Haha omg dit maakt het nog veeel erger

1 like

Dan kunnen ze allebei als puppet fungeren in Samson & Gert 3.0. :no_mouth:

5 likes