FF Boulevard #4 (Deel 1)

Zeker weten! Intens hoor, Pfoe.

Oeh dit ga ik nu kijken, ben benieuwd!

Nikkie de jager is wel gast jurylid, maar ik had haar ook liever als vast gezien.

2 likes

Is dat omdat ze modeontwerper is? Of heeft zij andere kwaliteiten die ik over het hoofd zie?

1 like

Volgens mij omdat ze idd BFF’s is met Fred en RuPaul natuurlijk Michelle Visage heeft, is zij een soort van Michelle Visage van Fred… Michelle Blamage :expressionless: :joy:

16 likes

Nikki is Michelle’s little toe!
Niet eens. Ze is dat pluisje wol dat Michelle uit haar navel plukt en weggooit (zware dislike naar chocoladevla (persoon, niet het product. Love het product)

4 likes

Oh wat heftig zeg wat ze mee heeft moeten maken en kinderen van 8(!) nog steeds mee maken. Ik hoop dat alle ‘scholen’ door deze docu worden gesloten.

En ook heel erg dat haar ouders haar lieten meenemen terwijl ze riep en huilde om haar te helpen maar niks deden.

1 like

Modeontwerper
tenor (1) (3)

20 likes

Kwaliteiten? Het volgende op haar insta:

46 likes

afbeelding

19 likes

Echt ziek, he? Ik vond die moeder ook echt heel kil toen ze het er over hadden.

Ander heftig moment vond ik het gedrag van haar ex vlak voor dat optreden. Echt zo vies manipulatief en toxic. Wel echt goed dat ze het erin hebben laten zitten dat ze zich zo tegen verzet, denk dat dat wel een heel goed voorbeeld is naar anderen.

5 likes

Ja ook dat, wat een nare man was dat zeg. Goed dat ze hem er lekker uit heeft laten zetten door de beveiligers, loser. Vond het echt heftig allemaal heb er zelfs over gedroomd vannacht. En die moeder inderdaad erg kil.

3 likes

Jaa! Hij leek ook wel dronken op dat moment vond ik. Echt sneu voor haar dat ze ook telkens op dat soort mannen uitkomt.

Vond het een mooie verrassende docu! En dat kathy hilton kil was wist ik al van de real housewives haha (daar zitten haar zussen Kim en Kyle in en komt zij soms ook langs). Sowieso die hele familie heeft echt veel drama gehad en staan er in RHOBH ook bekend om dat ze alles onder het tapijt schuiven.

1 like

Ja die moeder die niks wist van wat er gebeurde, maar ze stond er toch naast toen haar dochter gewelddadig mee naar die school werd genomen. Wat verwacht je dan…

Ja dat vond ik ook heeeeel raar en blijkbaar gebeurde dat dus bij iedereen. Hoe is het pedagogisch verantwoord om een kind uit haar slaap te rukken en te ontvoeren? En hoe stemden al die ouders daar mee in?

Ben nu die docu aan het kijken door jullie reacties, anders was het niet eens in me opgekomen iets rondom haar te gaan kijken, maar het is erg interessant en ze komt wat mij betreft heel sympathiek over.
Altijd weer de ouders…eigenlijk komt het daar elke keer weer op neer bij mega beroemdheden die in de knoop raken. Van Paris tot Britney tot Michael tot Whitney…eigenlijk is het altijd een variant op hetzelfde verhaal. Zo triest.

8 likes

Sorry voor t dubbelbericht, wil niet spammen, maar ik ben nu bij dat stuk waar die ex-vriend haar aan het manipuleren is voor dat optreden, walgelijk narcistisch mannetje. Dat lijkt me zo kut als je als vrouw beroemd bent, moeten dealen met van die mannetjes die zich eerst megalief voordoen en je dan gewoon beginnen te gaslighten.
Ik vraag me altijd af waarom sommige mannen (of vrouwen, want die zijn er ook!) zo worden…puur macht/controle? Kotsen.
Daarvoor was ook een stukje dat hij “per ongeluk” in het water valt…yeah right. Aandacht is wat ie wil.
Vroeger zou gezegd, hoe kan het dat sommige meiden er altijd intrappen? Maar hedendaags zou ik vooral zeggen: Onzekere mannen, gedraag jezelf.

(Oh en, sidenote, ze ziet er nog steeds exact hetzelfde en natuurlijk uit, vooral bij de stukjes dat ze weinig make up op heeft zie je dat ze praktisch niks aan haarzelf heeft laten doen. Is niet heel belangrijk maar wel verfrissend).

8 likes

Wejoooo

Jemig, die man heeft echt zo erg hulp nodig.

9 likes

Omg wat erg

1 like