Zouden die mensen überhaupt weten wat bv een PCR test inhoudt?
Tim den Besten ook op stories!
Echt te bizar en ik denk dat er nog meer gaan volgen 
Expeditie Free the people
Edit: the Corona Games
Ooo my god wat dom dit. Het zijn ook echt allemaal vergane glorie B-artiesten waarvan ik al inschatte dat ze het IQ van een schep hebben. Hopelijk ziet de rest dat ook 
Ik vond die reactie van Zeikschrift bij Famke Louise ook droog
denk niet dat ze een reactie krijgt
Kunnen we die accounts niet melden bij instagram als zijnde valse informatie?
Bah. Bizzey reageerde ook op een comment van iemand dat hij het echt niet voor zijn eigen portemonnee doet hoor. “Want hij is al binnen”, over 5/10 jaar is iedereen hem allang weer vergeten dus wat denkt die gozer nou helemaal.
Of dit! Lijkt me heerlijk om al die influencers aan het werk te zien 
Ik was al aan het wachten op een reactie van Tim hahaha
Wat hou ik van deze man.
De roverheid! Samen krijgen we ze eronder:
Heerlijke reactie
Dan doen ze toch lekker niet mee. Maar dat betekent ook dat ze niet meedoen als ze Corona krijgen en hulp nodig hebben. Opgedonderd. Ik kan me hier echt kwader om maken dan goed is voor me
micdrop
Moet eerlijk zeggen dat het mij best een grappige ervaring lijkt om even in zo’n kist te liggen. Maar daarna wel goed desinfecteren. 
Ze doen inderdaad niet meer mee. Nergens meer wat mij betreft, dit lijken me de perfecte kandidaten om gewoon te weigeren in het leven.
Dat wel ja hadden ze zich net zo goed voor 100 seconden kunnen laten opsluiten in een billy boekenkast van de ikea met deurtjes. “Ervaar hoe het is om een Zweed te zijn.”
Ik voel een zondag met Lubach item aankomen
Kan Bizzey mooi in zn eigen gebouwde villa op Bali doen
Ik zat net ff te scrollen door die # op instagram en bedacht me ineens dat al deze mensen ook stemrecht hebben en dat baart me zorgen