Nooo wat? Haha ik zat echt te denken: ‘huh welke oude witte man met snor zat er in dan?’ want dat was mijn default gedachte bij zo’n vieze sportcoach. Maar toen ik Jerry opzocht dacht ik: Wow huh??
OMG nee joh?! Hij was zó leuk.
Geen (gratis) linkje, maar via de app Hayu kun je de afleveringen bekijken.
Ja hayu werkt in NL! Eerste maand kan je gratis kijken.
Yes! En mocht je je vervelen, alle seizoenen (vanaf numero 1) staan er op
Ik kwam toevallig die Gabi Butler tegen op TikTok en in die reacties op dr laatste filmpjes vragen mensen ook om een reactie van haar.
Ik vind haar een beetje sneu… wordt zo geleefd en beheerd door haar ouders, heel bedrijf om die meid heen gebouwd.
Erg he… vind het ook echt zonde dat ze dr haar zo pikzwart verft en al helemaal dat die moeder dat ook doet.
Zij is er toch zo eentje met gedachtes die stroken met Qanon?
Ja, dat is precies wat Qanon is. Alles is een complot.
Corona, vaccinaties , geïmplementeerde chips etc…
Doodeng, zulke mensen.
De zwangerschaps ‘aankondiging’ van Fabiola is inderdaad voor haar nieuwe clip. Ik kan daar zo boos om worden als mensen een fake aankondiging doen.
Moet je kijken naar de docu’s van Janet ossebaard. Best vermakelijk
haha, ik vind haar zo’n aparte vrouw. Dat je zulke theorieën hebt is nog tot daar aan toe, maar zij wil ook nooit antwoord geven op vragen want ‘doe je eigen onderzoek’, zo wazig
Je telefoon draag je overal met je mee inderdaad. Maar zo’n chip en zeker bij kinderen vind ik wel echt next level. Een telefoon kun je wegleggen, een chip niet.
Hebben ze in Italië (?) Ook 1.5 meter regel?
Ik denk dat alle gasten daar vooraf een coronatest hebben moeten doen. Die commerciële geven binnen 10 minuten de testuitslag.
Wij hebben geen 1,5 meter afstand binnen de bubbel. Kan goed dat het in Italië ook zo is.
Gaat ook helemaal nergens over want in de clip gaat het niet eens over zwanger zijn/worden.
Sws gaat dat hele nummer nergens over…
Oh dan is de promo helemaal raar. Als ze idd nog een tekst met een baby daddy heeft dan is er ergens connectie. Heel vreemd dit
Dit is al de tweede keer dat ik iets lees over een bubbel. Wie behoort er tot de bubbel haha?
De bubbel zijn de personen waarmee je in nauw contact bent. Het is niet de bedoeling om daar los mee te gaan knuffelen maar beperkt het aantal contacten aanzienlijk en vergemakkelijkt in praktijk de contact tracing
Je mag in feite kiezen wie tot je bubbel behoort. We hadden eerst een vaste bubbel van 4 voor het hele gezin dan mocht iedereen elke week weer 15 andere personen zien en nu zitten we tot eind september nog aan de vaste bubbel van 5 per gezin.