Oh oeps dan heb ik het mis haha.
Iets anders, Famke Louise laat op insta weten dat ze niet meer meedoet aan corona. Wist niet dat dat zo makkelijk ging joh
Oh oeps dan heb ik het mis haha.
Iets anders, Famke Louise laat op insta weten dat ze niet meer meedoet aan corona. Wist niet dat dat zo makkelijk ging joh
Oh wauw en hoe ze het zegt
. Bizzey heeft zoān zelfde soort filmpje geüpload en ik verwacht dat er nog meer zullen volgen als ik de reacties zo lees.
Huh ik vind dit echt creepy met al die āBNāersā die in protest gaan. Inderdaad ook hoe ze het zegt, alsof we in een dictatuur leven of zo.
Ff linkie erbij
Wat erg is dit⦠ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ik word zo, zo verdrietig van deze mensen. Ze hebben geen idee hoeveel schade ze aan richten.
Ik āgunā haar en haar medestanders weekje vakantie in Noord Korea.
Zo jammer dit weer. Laten we dit lekker roepen de huidige regels zijn al te moeilijk voor een heel aantal mensen.
Jemig, er zijn er nog meer
Hahahahaha wel allemaal intelligente mensen die ik erg hoog heb zitten
Sowieso niet Bill Gates want die heeft Rutte geld om 5g chips in je lichaam te stoppen.
Rolleyes.gif
Snap nog altijd niet wie het een goed idee vond om hem weer van stal te halen
Die slogan ook. Free the peopleā¦
Ze heeft geen idee hoe vrij ze is. Ik kan deze dommigheid ECHT niet aan.
Het gaat het alleen maar om het geld.
Eh, ik bedoel het geld dat momenteel niet op haar rekening binnenstroomt.
Ja maar het land van is zooownn mooi nummer!!!
Hier zijn de reactie wel anders dan bij famke. Hier lijkt iedereen t ermee eens ook zowat
Nou prima Paul, ga zo door en wie weet zie je binnen no time de rainbow high in the sky van boven. Adieje.
Wat fijn voor deze mensen dat zij zich blijkbaar in zoān luxe positie bevinden dat ze dit soort uitspraken kunnen doen zeg. Helaas is corona voor heel veel mensen keiharde realiteit.
Man man wat een trieste figuren zeg, walgelijk