Dat zijn wij ook als er een nieuwe maatregel komt.
âOranje zone moet je extra maatregelen treffen na terugkomst maar daaronder is er de verhoogde waakzaamheid zone. Dus gaan we Parijs van verhoogde waakzaamheid naar rood zetten. Iedereen test en 14 dagen quarantaine!!! " Een dag later:â Ja gastjes als je voor vrijdag 16 uur terugkomt dan moet je geen test en quarantaine doen"
Woensdag is er weer een nationale bubbelraad las ik haha.
Ja met zijn allen in een bubbelbad en champagne drinken! En bubbelkauwgom eten. Ok ik draaf een beetje door.
Heb echt niks met Sylvie maar was wel even benieuwd naar haar jurk. PRACHTIG
Wow inderdaad. Maar ze is getrouwd vandaag?!? Ik heb het gevoel dat 2 maanden geleden nog op het nieuws was dat ze weer uit elkaar ging met haar toenmalige vriend.
Afgelopen weekend ergens! Haha ja volgens mij klopt dat ook hoor, geloof dat ze nog niet lang samen zijn
Ze waren een jaar verloofd volgens Boulevard.
Oh oeps dan heb ik het mis haha.
Iets anders, Famke Louise laat op insta weten dat ze niet meer meedoet aan corona. Wist niet dat dat zo makkelijk ging joh
Oh wauw en hoe ze het zegt . Bizzey heeft zoân zelfde soort filmpje geĂŒpload en ik verwacht dat er nog meer zullen volgen als ik de reacties zo lees.
Huh ik vind dit echt creepy met al die âBNâersâ die in protest gaan. Inderdaad ook hoe ze het zegt, alsof we in een dictatuur leven of zo.
Ff linkie erbij
Wat erg is dit⊠ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ik word zo, zo verdrietig van deze mensen. Ze hebben geen idee hoeveel schade ze aan richten.
Ik âgunâ haar en haar medestanders weekje vakantie in Noord Korea.
Zo jammer dit weer. Laten we dit lekker roepen de huidige regels zijn al te moeilijk voor een heel aantal mensen.
Jemig, er zijn er nog meer
Hahahahaha wel allemaal intelligente mensen die ik erg hoog heb zitten
Sowieso niet Bill Gates want die heeft Rutte geld om 5g chips in je lichaam te stoppen.