FF Boulevard #4 (Deel 1)

Oh oeps dan heb ik het mis haha.

Iets anders, Famke Louise laat op insta weten dat ze niet meer meedoet aan corona. Wist niet dat dat zo makkelijk ging joh

3 likes

wow blast from the past

3 likes

Oh wauw en hoe ze het zegt :nauseated_face:. Bizzey heeft zo’n zelfde soort filmpje geüpload en ik verwacht dat er nog meer zullen volgen als ik de reacties zo lees.

1 like

Huh ik vind dit echt creepy met al die ā€˜BN’ers’ die in protest gaan. Inderdaad ook hoe ze het zegt, alsof we in een dictatuur leven of zo.

26 likes

Ff linkie erbij

2 likes

Wat erg is dit… ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ik word zo, zo verdrietig van deze mensen. Ze hebben geen idee hoeveel schade ze aan richten.

28 likes

Ik ā€œgunā€ haar en haar medestanders weekje vakantie in Noord Korea.

17 likes

Zo jammer dit weer. Laten we dit lekker roepen de huidige regels zijn al te moeilijk voor een heel aantal mensen.

5 likes

https://www.ad.nl/show/populaire-artiesten-in-verzet-tegen-coronabeleid-kabinet-met-ikdoenietmeermee~a856eb65/

Jemig, er zijn er nog meer

1 like

Hahahahaha wel allemaal intelligente mensen die ik erg hoog heb zitten

43 likes

Sowieso niet Bill Gates want die heeft Rutte geld om 5g chips in je lichaam te stoppen.

21 likes

Het is allemaal de schuld van Lange Frans

18 likes

Rolleyes.gif

Snap nog altijd niet wie het een goed idee vond om hem weer van stal te halen

5 likes

Die slogan ook. Free the people…

Ze heeft geen idee hoe vrij ze is. Ik kan deze dommigheid ECHT niet aan.

32 likes

Het gaat het alleen maar om het geld.

Eh, ik bedoel het geld dat momenteel niet op haar rekening binnenstroomt.

20 likes

Ja maar het land van is zooownn mooi nummer!!!

Hier zijn de reactie wel anders dan bij famke. Hier lijkt iedereen t ermee eens ook zowat

1 like

Nou prima Paul, ga zo door en wie weet zie je binnen no time de rainbow high in the sky van boven. Adieje.

73 likes

Wat fijn voor deze mensen dat zij zich blijkbaar in zo’n luxe positie bevinden dat ze dit soort uitspraken kunnen doen zeg. Helaas is corona voor heel veel mensen keiharde realiteit.

Man man wat een trieste figuren zeg, walgelijk

13 likes