Oke, en daar gaat ze!
Nou, dit gaat ze niet redden tegen hen haha. Ze is nu al klemgepraat haha.
Oke, en daar gaat ze!
Nou, dit gaat ze niet redden tegen hen haha. Ze is nu al klemgepraat haha.
Famke tuit haar lippen steeds verder.
Ze komt ook met een nogal dom argument. Die jongeren zoeken hun familie niet op. Nee het gaat natuurlijk alleen om hun eigen familie. Dat ze de volgende dag in supermarkt/ov een andere 80 jarige tegenkomen maakt helemaal niet uit
“Ja maar de ouderen gaan ook naar de horecagebieden!”
Beetje een “Ja maar hij deed het ook, dus waarom krijg alleen ik de schuld?” idee.
Ik snap ook niet zo goed waarom Famke zich nu mengt in dit gesprek, ik dacht dat zij hier was om zich te verantwoorden over #friedepiepol (en dat dat item zo vanzelf door Eva wordt geopend), niet voor haar expertise over het gedrag van jongeren tijdens Corona?
Zij zegt eigenlijk gewoon de oudjes moeten thuis blijven en #wijdoennietmeermee #geenzinmeer
Famke “Ja, maar jongeren kunnen wel fatsoenlijk nadenken ik ken mensen die gaan naar een feestje en daarna gewoon drie weken niet meer naar familie…”
Diederik “Niet elke jongere denkt zo.”
Famke “Eh ja, oké”
stil …
“Maar we hebben eerder een lockdown gehad en dat had ook geen effect” hahahahaha wat?
HAHAHA ze zegt dat de lockdown hiervoor geen effect heeft gehad. Wat een grap.
En de jongeren die naar een feestje gaan en nog thuis wonen?
Ze roept ook gewoon maar wat?
Te dom om te poepen deze
Oh wat erg! Hoe kan ze zoiets nu zeggen?
Ze zegt nu dat de lock down geen effect had. Famke, ga naar huis.
Ook nog iets, hoe raak je betrokken bij een feestje? Je gaat toch naar een feestje? Waarom praat ze zo😭.
Ik heb het geluid uitgezet, ik kan hier niet naar kijken.
Twitter gaat ook helemaal los haha shit
My god, deze vrouw drijft op t team om haar heen, maar is solo echt ~stupid~
Ja het had effect maar doordat veel niet meer mee doen gaat het weer deze kant op.
We gaan nu over op #ikdoenietmeermee
En dan vooral dat ze het zegt tegen een intensivist, meid, ken je plek, haha.