Tim Douwsma zit bij Op1 vanavond.
Ik hoop dat Famke en Tim he-le-maal afgemaakt worden.
Tim Douwsma zit bij Op1 vanavond.
Ik hoop dat Famke en Tim he-le-maal afgemaakt worden.
Misschien kunnen wij ook iets doen met alle wetenschappers/wetenschappers in opleiding hier? Ik ben wetenschapper in opleiding en ik vind deze #ikdoenietmeermee actie onzin. Ben theoloog, maar maakt niet uit toch???
Nee oke, eerlijk, ik hoop dat deze mensen flink aan de tand gevoeld worden op tv vanavond. En dan hopelijk op zo’n respectvolle manier door de presentators dat ze geen pity party kunnen houden achteraf, maar dat ze zichzelf gewoon klem kletsen. Dat lijkt me het beste.
Denk je dit echt? Zakelijk heel slim? Ik denk dat haar management heel slim is en haar slimme zetten laat maken. Ik denk dat ze zelf echt geen flaaaaaaauw idee heeft waarom ze met okselhaar op de cover van Linda moest staan bijvoorbeeld.
Oke ik heb die docu niet gezien dus misschien zou dat mijn beeld ook veranderen. Ik baseer mijn mening op interviews die ik met haar heb gezien waarbij ik het idee heb dat ze geen flauw idee heeft waar ze het over heeft maar alleen maar oplepelt wat anderen haar influisteren. Maargoed, wellicht wordt vanavond meer duidelijk.
Dat zou wel echt een domme move zijn, deze mensen zijn in mijn mening zo in achting gedaald en lijden zoveel gezichtsverlies dat hun reputatie niet meer omhoog komt, ongeacht of ze een goed punt proberen te maken. Zóveel mensen kijken tegen deze BNers op en nemen wat zij zeggen aan voor waarheid en als ook maar een persoon hierdoor wordt beïnvloed om te denken dat wat zij verkondigen waarheid is dan vind ik dat schandalig.
Ik ken iemand uit die lijst en dat betekent niet veel goeds 
Ik ga stuk #vriendenpeople
Gaan we het hier bespreken of in het coronatopic haha? Ik zit klaar.
Goed dat er ook iemand van de NVIC zit.
Nou als ik insta open struikel ik direct over die achter irritante filmpjes van die stomme Laura ponticorvo die weer één of ander kutdansje doet. Verschrikkelijk! Terwijl ik haar helemaal niet volg. Zie elke keer dat soort filmpjes voorbij komen op de hoofdpagina (heet dat zo?)
Ze geven Famke iig niet direct het woord. Kwartier lang zijn nu Aboutaleb, Diederik Gommers (Nederlandse Vereniging van IC’s) en Eva aan het woord!
Gullit gaat nu ook even los over dat de jongeren de ernst hier niet van zien.
Een ringtoneversie hahaha 
Ik denk dat Famke zometeen wel even goed op d’r plek wordt gezet.
Oke, en daar gaat ze!
Nou, dit gaat ze niet redden tegen hen haha. Ze is nu al klemgepraat haha.
Famke tuit haar lippen steeds verder.
Ze komt ook met een nogal dom argument. Die jongeren zoeken hun familie niet op. Nee het gaat natuurlijk alleen om hun eigen familie. Dat ze de volgende dag in supermarkt/ov een andere 80 jarige tegenkomen maakt helemaal niet uit
“Ja maar de ouderen gaan ook naar de horecagebieden!”
Beetje een “Ja maar hij deed het ook, dus waarom krijg alleen ik de schuld?” idee.
Ik snap ook niet zo goed waarom Famke zich nu mengt in dit gesprek, ik dacht dat zij hier was om zich te verantwoorden over #friedepiepol (en dat dat item zo vanzelf door Eva wordt geopend), niet voor haar expertise over het gedrag van jongeren tijdens Corona?
Zij zegt eigenlijk gewoon de oudjes moeten thuis blijven en #wijdoennietmeermee #geenzinmeer
Famke “Ja, maar jongeren kunnen wel fatsoenlijk nadenken ik ken mensen die gaan naar een feestje en daarna gewoon drie weken niet meer naar familie…”
Diederik “Niet elke jongere denkt zo.”
Famke “Eh ja, oké”
stil …
“Maar we hebben eerder een lockdown gehad en dat had ook geen effect” hahahahaha wat?