Tim zat net bij boulevard, heb alleen het einde gezien maar meneer heeft hier ook nogal moeite “om zn bek te houden” en lulde door Diederik en die presentatrice heen. En dan eindigen met “one love”.
Hij houdt zich echt wel aan de maatregelen, zo zegt hij zelf maar wil antwoorden op kritische vragen. Sure.
Ze had toch al uuuuuren onderzoek gedaan?
Doutzen points voor Vaiana.
Ugh echt? Ik hoop dat Eva haar dan even heel flink aanpakt en ze lekker voor lul staat en ze niet zomaar een podium krijgt om deze achterlijke boodschap verder te verspreiden.
Ja eens, maar ergens vind ik dat dan ook wel weer zielig voor haar
En anderzijds denk ik ook dat ze nu haar doel bereikt heeft: ze krijgt weer aandacht, ze is gewend om negatieve aandacht te vragen/krijgen
Ik weet niet, Eva is wel heel erg van het “SGATJE!!” Als ze mensen aardig vindt/als mensen haar vleien.
Denk dat Femke bewust voor Jinek kiest ipv op1.
Thomas Berge heet Chiel Ottink
Ze is sowieso wat softer geworden op rtl vind ik, maar over corona is ze vaak wel pittig dus ik hoop het.
Tim Douwsma zit bij Op1 vanavond.
Ik hoop dat Famke en Tim he-le-maal afgemaakt worden.
Misschien kunnen wij ook iets doen met alle wetenschappers/wetenschappers in opleiding hier? Ik ben wetenschapper in opleiding en ik vind deze #ikdoenietmeermee actie onzin. Ben theoloog, maar maakt niet uit toch???
Nee oke, eerlijk, ik hoop dat deze mensen flink aan de tand gevoeld worden op tv vanavond. En dan hopelijk op zo’n respectvolle manier door de presentators dat ze geen pity party kunnen houden achteraf, maar dat ze zichzelf gewoon klem kletsen. Dat lijkt me het beste.
Denk je dit echt? Zakelijk heel slim? Ik denk dat haar management heel slim is en haar slimme zetten laat maken. Ik denk dat ze zelf echt geen flaaaaaaauw idee heeft waarom ze met okselhaar op de cover van Linda moest staan bijvoorbeeld.
Oke ik heb die docu niet gezien dus misschien zou dat mijn beeld ook veranderen. Ik baseer mijn mening op interviews die ik met haar heb gezien waarbij ik het idee heb dat ze geen flauw idee heeft waar ze het over heeft maar alleen maar oplepelt wat anderen haar influisteren. Maargoed, wellicht wordt vanavond meer duidelijk.
Dat zou wel echt een domme move zijn, deze mensen zijn in mijn mening zo in achting gedaald en lijden zoveel gezichtsverlies dat hun reputatie niet meer omhoog komt, ongeacht of ze een goed punt proberen te maken. Zóveel mensen kijken tegen deze BNers op en nemen wat zij zeggen aan voor waarheid en als ook maar een persoon hierdoor wordt beïnvloed om te denken dat wat zij verkondigen waarheid is dan vind ik dat schandalig.
Ik ken iemand uit die lijst en dat betekent niet veel goeds
Ik ga stuk #vriendenpeople
Gaan we het hier bespreken of in het coronatopic haha? Ik zit klaar.
Goed dat er ook iemand van de NVIC zit.
Nou als ik insta open struikel ik direct over die achter irritante filmpjes van die stomme Laura ponticorvo die weer één of ander kutdansje doet. Verschrikkelijk! Terwijl ik haar helemaal niet volg. Zie elke keer dat soort filmpjes voorbij komen op de hoofdpagina (heet dat zo?)
Ze geven Famke iig niet direct het woord. Kwartier lang zijn nu Aboutaleb, Diederik Gommers (Nederlandse Vereniging van IC’s) en Eva aan het woord!
Gullit gaat nu ook even los over dat de jongeren de ernst hier niet van zien.
Een ringtoneversie hahaha
Ik denk dat Famke zometeen wel even goed op d’r plek wordt gezet.