FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik zou betalen om Pauline Cornelissen dit taalkundig te laten ontleden. Lijkt me heerlijk!

25 likes

Ah die Diederik is zo lief en rustig en wil telkens met haar in gesprek

18 likes

Femke ziet er altijd uit of ze elk moment kan gaan janken.

In elk interview/

20 likes

Ja Diederik doet dit zo respectvol. Hij zou haar echt helemaal met de grond gelijk kunnen maken maar dat doet hij niet. Vind het bijna lief te noemen wat hij nu voorstelt.

12 likes

ik heb de neiging om mn bed weer uit te gaan om te gaan kijken…

2 likes

Mijn gevoelens hangen ergens tussen “wat een domme tut” en “ach arm kind” :grimacing:

Diederik blijft wel heel kalm, vriendelijk en begripvol, kudos voor hem!

11 likes

Je ziet Georgina Verbaan echt de hele tijd zichtbaar cringen op de achtergrond bij Op1 :joy:

3 likes

Jammer dat ze het voorstel niet aangrijpt, dan zou ze het nog enigszins ‘goed’ kunnen maken.

Welke carrière?

4 likes

Uhhh wat staat er nou op dat briefje?!

Ze zegt vooral heel vaak “ik vind gewoon…” en “ja maar…”

1 like

Welk voorstel?

Ik kwam laatst ergens op Reddit dit dieptepunt tegen: Ruttorona

2 likes

Trouwens jullie die nu Jinek kijken

Tim douwsema maakt zichzelf ook belachelijk bij Op1. Hij beweert dat er 28 miljoen operaties zijn uitgesteld :joy::joy::joy:

Barry Atsma gaat fel tegen m in trowuens, hoe weinig ik die man ook mag is ie hier wel top.

34 likes

Dit!

3 likes

Dat hij om de tafel gaat met influencers/jongeren om erover in het gesprek te gaan

3 likes

Ja dit, Bizzey had hier gewoon zelf moeten gaan zitten i.p.v. een meisje van 21 het vuile werk laten opknappen.

54 likes

Dit ga ik straks even terugkijken haha.

1 like

Er staan dus twee huizen in de fik. Had ik maar twee TVs😢

15 likes

Zo ff terugkijken op uitzendinggemist, heb wel zin in een avondje vermaak #roverheid #friedepiepol

2 likes