Verhaal gedaan ? Wanneer?
Ik denk/hoop wel dat Famke hiervan leert?
Haha nee natuurlijk niet.
Ja ik denk dat de douze points die Tim 6 jaar geleden mocht uitdelen tijdens het Eurovisie zowel het hoogtepunt van zijn carrière als ook het hoogste getal dat hij kan onthouden was.
Oke ik ga nu op1 terugkijken hahaha
Eigenlijk wel zielig, Famke is waarschijnlijk helemaal beïnvloed door halfgare standpunten en daar helemaal opgefokt over geworden en die dacht: dat doe ik wel effe. Terwijl ze gewoon nog vet jong is.
Maar goed, zij wil spelen met de grote mensen, ze kiest er zelf voor.
Das nogal ‘ik ben 15 mij mn lijf mijn levuhhh!’
Nouja ze zei natuurlijk wel dat ze vond dat ze hier moest gaan zitten omdat ze zichzelf stoer genoeg vindt om op internet dingen te roepen. Dat vind ik oprecht wel voor haar spreken. Er zijn ook zat mensen die zoiets roepen en vervolgens onbereikbaar zijn voor commentaar
De les die je hieruit leert is dan ook om in eerste instantie niet zulke gare dingen online te gooien, hoef je ook niet af te gaan tijdens een talkshow.
Ergens zitten Mental Theo en Dj Paul Elstak te balen dat het geen 1998 meer is en geen enkele talkshow, zelfs geen lokale radio, hun uitnodigt.
Hoewel BNer genoemd worden wss al een hoogtepunt is qua Fame de laatste 10 jaar.
Ik zei tegen m’n vriend dat ik het zielig vond dat Famke daar zit en alle shit over zich heen krijgt (terechte shit, maar toch) terwijl alle 30-jarige mannen die dit hebben opgezet zich afzijdig houden. Zijn antwoord:
“Tieten doen het beter op tv, dat weet je toch ook”
Dan hadden ze ook Brace kunnen sturen.
Hahahahahaha hardop lachen
Ben gezegend met een mooie steeeem 2 tits
Haha gelukkig
ik dacht dit is echt bodyshamen NIET COOL maar ik ben deze heerlijke programma’s onder eht genot van wijn aan het kijken en dan is m’n filter weg.
Edit: gahahahhahah ga dood om gezegend met een mooie stem, twee tits.
Hahahah zo wordt mijn anthem ineens een gevoelige kijk op catcalling en vrouw Zijn anno 2020
Zouden Bizz en Fem het goedgemaakt hebben?
Die luckytv na Jinek. Toch nog ff Famke te kakken zetten haha
Of juist niet, en Bizzey heeft haar nu voor de leeuwen gegooid als laatste wraakactie
Maar hij is toch al lang niet meer haar manager? Of wel weer sinds Ali B haar uit Spec heeft gegooid?