Vind het vooral fijn dat m’n intense HAAT voor Bizzey nog even flink bevestigd wordt. Wat een naar, naar, naar ventje is dat. Ongekend.
Ik heb net OP1 teruggekeken. Famke’s performance was niet fantastisch, maar daar zat duidelijk een jong en naïef meisje. Zou ze op deze leeftijd beter moeten en kunnen weten? Zeker, maar niet iedereen is op die leeftijd al helemaal opgegroeid.
Tim Douwsma daarentegen is een volwassen man die zijn best doet om te doen alsof hij erg intelligent is, maar hij weet niet waar hij over praat en zijn performance zou eigenlijk net zoveel kritiek moeten krijgen als Famke. Beiden zitten ze fout maar ik heb het idee dat het grote publiek vooral Famke aan de schandpaal nagelt.
Hahaha wat een lieverd
Dit.
Love die congruente handbewegingen.
Me too Krijg er echt it’s so fluffy vibes bij!
Ik snap trouwens de kritiek op de bek houden van Rutte niet zo goed. Ja het is eh onverwachts, maar hij heeft wel een punt: straks mogen de supporters niet meer en dan is het ook weer huilen geblazen. Bovendien; zat die Feyenoordbaas niet 2 weken geleden ofzo bij Op1 te joelen hoe goed zij bezig zijn met hun deelname aan het Corona-onderzoek?
Ik weet dat dat los staat van de supporters, maar pas je gewoon aan! beter iets dan niets hoor
Maar de kritiek richt zich niet per se op zijn punt toch? Meer op de manier waarop.
Ze kunnen niks meer zeggen over het feit dat hij de taal van ‘jeugd van tegenwoordig’ niet spreekt. Misschien blijft het op deze wijze beklijven.💁
Ja met onverwachts bedoelde ik ook op de manier waarop. Maar hij heeft imo nog steeds een punt haha
Nou, ze mag dan volwassen zijn maar ik vind het nog een kind en iemand zoals Bizzey maakt daar graag gebruik van. Die kerel is zo’n ontzettende opportunist en zakelijk 100 keer slimmer dan Famke. Dan maak je als oudere man gewoon misbruik van een jonger, onwetend meisje.
Maar sinds wanneer is Leendert/Bizzey een genie die een dubbele agenda heeft en uitvoert? Hij is gewoon slim genoeg om even uit de wind te gaan staan tijdens de mediastorm.
Maar ook weer dom genoeg om zich voor het karretje van cornagekkie Willem Engel te laten spannen, net als Famke.
Ik heb even gemist waar die Bizzey haar gedwongen heeft om bij Jinek te gaan zitten.
Als ze zelf te weinig inzicht heeft om te zien dat dat een kansloze move is, dan moet haar management/achterban haar tegen houden.
Bizzey en Leendert zijn één en dezelfde persoon lol
Maareh, in other news, Ons Barbie stapt in het huwelijks bootje.
https://www.destentor.nl/show/daar-komt-de-bruid-zwangere-samantha-de-jong-gaat-trouwen~a62d0881/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Andere Leendert?
WAT
Heet Lee Leendert
En ipv Leen als roepnaam kiest ie Lee
Dat vind ik nou briljant zijn
Het zijn allemaal geen lichten, maar ik denk dat het duidelijk is dat Bizzey assertiever overkomt, alleen al omdat het een man is, en daardoor geloofwaardiger overkomt op de massa. En het blijkt dus dat hij er ook mee weg komt nu. Hij zou net zo hard afgebrand moeten worden als Famke, misschien nog wel harder.
Ik ben nu Op1 aan het terugkijken en het stelt me niet teleur tot nu toe. Georgina Verbaan is wel echt mijn mood nu.
Ik heb dit 6 keer moeten lezen voor ik snapte wat er stond
Not to burst your bubble, maar Leen is wel zijn roepnaam, Lee is alleen zijn artiestennaam.