Ik heb even gemist waar die Bizzey haar gedwongen heeft om bij Jinek te gaan zitten.
Als ze zelf te weinig inzicht heeft om te zien dat dat een kansloze move is, dan moet haar management/achterban haar tegen houden.
Bizzey en Leendert zijn één en dezelfde persoon lol
Maareh, in other news, Ons Barbie stapt in het huwelijks bootje.
https://www.destentor.nl/show/daar-komt-de-bruid-zwangere-samantha-de-jong-gaat-trouwen~a62d0881/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Andere Leendert?

WAT
Heet Lee Leendert
En ipv Leen als roepnaam kiest ie Lee
Dat vind ik nou briljant zijn
Het zijn allemaal geen lichten, maar ik denk dat het duidelijk is dat Bizzey assertiever overkomt, alleen al omdat het een man is, en daardoor geloofwaardiger overkomt op de massa. En het blijkt dus dat hij er ook mee weg komt nu. Hij zou net zo hard afgebrand moeten worden als Famke, misschien nog wel harder.
Ik ben nu Op1 aan het terugkijken en het stelt me niet teleur tot nu toe. Georgina Verbaan is wel echt mijn mood nu.
Ik heb dit 6 keer moeten lezen voor ik snapte wat er stond
Not to burst your bubble, maar Leen is wel zijn roepnaam, Lee is alleen zijn artiestennaam.
Hij heet zelfs Leen Huijzer, klassiek gevalletje François Boulanger/Frans Bakker dit
Volgt iemand Jameela Jamil? Zij heeft het vaak over dat vrouwen in de media vaak opgehemeld worden en overexposen, tot we moe worden van haar, en dan gaat dezelfde media haar afkraken. Ik leg het niet zo goed uit. Maar ze noemde bijvoorbeeld Meghan Markle.
Hier legt ze het uit:
Dit heeft ze niet eens zelf geschrevenâŠsorry maar vergelijk haar verbale communicatie met een bericht zoals dit, ze heeft een leuk marketing team zeg maar.
Dit inderdaad, dit komt sowieso niet vanuit haar (al vind ik het wel goed hoor dat ze deze excuses nu post). Maar âHet is nooit mijn intentie geweest om mensen aan te sporen om laconiek om te gaan met de maatregelen die getroffen zijn rondom het Coronavirusâ Ja joh 
Ben ik de enige die niet geloofd dat ze het zelf heeft geschreven?
Daarom kan ik haar ook niet verdedigen. Het is allemaal smoke and mirrors met die meid en zoiets als dit bewijst alleen maar meer hoe haar aanhangers voor de gek worden gehouden.
Genoeg fans die dit geloven en haar zullen overladen met superlatieven. Het kan me niet schelen hoe haar team ons een nep imago door de strot willen duwen, we hebben allemaal gezien wie Famke is.
En voor er iemand weer komt met âZe is nog zo jongâŠâ ze is 21, en er zijn GENOEG jongens en meiden van 21 die wĂ©l overtuigend voor zichzelf kunnen spreken.
Goed beslissing ondanks het niet haar eigen woorden zijn. Alleen de 
had het woord âeducatenâ
wel mogen weglaten.
Viel mij ook op. Totaal niet congruent met de rest van het bericht zoân willekeurig dunglish woord erdoorheen.
Dan lijkt het meer alsof ze het zelf geschreven heeft 
Ik ben nu ongeveer op de helft maar ik vind dit echt een goede documentaire. Ergens vind ik het heel sad maar ook heel mooi. Dat ze hier zo open over is en het masker laat afzakken.
Goed, jullie horen mijn eindoordeel als ik hem helemaal gezien heb maar tot nu toe vind ik hem goed.