FF Boulevard #4 (Deel 1)

Deze verschillen in de statistieken. :roll_eyes: (followers, following, geüploade media)

Femke Louise

vs.

Bizzey (die onderhand alles van zijn IG heeft verwijderd wat te maken heeft met #ikdoenietmeermee)

Tim Douwsma

Gewoon voor de leuk.

4 likes

Wat een trieste bal die Bizzey. Eerst de boel op jutten en nu stilzwijgend alles verwijderen. Prima dat je wakker bent geworden, maar heb dan ook de ballen om te zeggen sorry ik heb me op laten jutten/mee laten slepen, ben nu beter geïnformeerd en zat fout.

Edit: trouwens. Was bizzey niet samen met jayjay de oude manager van Famke? Waar ze toen aan het einde van die docu mee heeft gebroken?

27 likes

Ja, en Bizzey heeft FL dus geappt van doe mee. Net een sociale afrekening dit.

2 likes

Eerst de boel lekker opnaaien en als er genoeg anderen mee doen je terugtrekken. Wat een zak. Hopelijk is iemand uit dat groepje sterk genoeg hier iets van te zeggen, openbaar.

Die jayjay deed toch ook mee dacht ik? Of heb ik dat verkeerd? Zie op zijn insta ook niks meer erover.

Die Hardwell komt ook nog uit Breda, epicentrum nummer 1 zo’n beetje, de lulhannes. Money talks.

2 likes

Ja ik had ook echt het idee dat hij hier gewoon echt even uit z’n slof schoot, zag hem gewoon denken ‘Ben verdomme toch geen kleuterjuf’. Bedoel veel simpeler dan: ‘je mag wel naar voetbal kijken in het stadion, maar niet juichen en niet zingen.’ worden instructies niet hoor. Dat begrijpt een kind van vier nog. En dat zo’n verslaggever dan gaat vragen: ‘Ja, kun je dat van mensen vragen?’ dan snap ik dat je uit je slof schiet. Bedoel het is ook niet alsof de minister-president dit voor de lol heeft bedacht. We hebben nou eenmaal te maken met het corona virus en op deze manier kan je nog naar je voetbalwedstrijd. Het alternatief van het niet opvolgen van deze simpele instructies is gewoon dat we de stadions dan maar weer helemaal sluiten voor publiek. Dus ja, dit kan je van mensen vragen en als ze dit niet begrijpen dan blijven ze maar weer thuis.

11 likes

Ik denk niet dat Leendert zo berekenend is eigenlijk, als ie Famke Louise wilde naaien waarom zou die er zelf dan ook aan meedoen, hij wordt er steeds bij genoemd dus dat lijkt me stategisch niet echt briljant.

9 likes

Trouwens, dat gedoe dat ‘het volk’ niet gehoord wordt is inmiddels al zo oud en achterhaald als de weg naar Rome. Volgens mij proberen de grote media al 10 jaar het volk aan het woord te laten en hun beweegredenen te analyseren. Voor zover lijkt het weinig opgeleverd te hebben. Ik ben het overigens ook oneens dat Famke etc nu ruimte maken om het onbegrip van ‘het volk’ naar boven te laten, misschien doen ze dit deels, maar daarnaast zetten ze ook gewoon nieuwe mensen aan tot dom gedrag. Dat vind ik helemaal niet zo onschuldig of nobel.

3 likes

Heerlijk dit, blijkt rapper Sjors de verstandigste van de BNers te zijn.
26 likes

Vind het vooral fijn dat m’n intense HAAT voor Bizzey nog even flink bevestigd wordt. Wat een naar, naar, naar ventje is dat. Ongekend.

8 likes

Ik heb net OP1 teruggekeken. Famke’s performance was niet fantastisch, maar daar zat duidelijk een jong en naïef meisje. Zou ze op deze leeftijd beter moeten en kunnen weten? Zeker, maar niet iedereen is op die leeftijd al helemaal opgegroeid.

Tim Douwsma daarentegen is een volwassen man die zijn best doet om te doen alsof hij erg intelligent is, maar hij weet niet waar hij over praat en zijn performance zou eigenlijk net zoveel kritiek moeten krijgen als Famke. Beiden zitten ze fout maar ik heb het idee dat het grote publiek vooral Famke aan de schandpaal nagelt.

15 likes

Hahaha wat een lieverd

5 likes

Dit.

Love die congruente handbewegingen.

3 likes

Me too :slight_smile: Krijg er echt it’s so fluffy vibes bij!

Ik snap trouwens de kritiek op de bek houden van Rutte niet zo goed. Ja het is eh onverwachts, maar hij heeft wel een punt: straks mogen de supporters niet meer en dan is het ook weer huilen geblazen. Bovendien; zat die Feyenoordbaas niet 2 weken geleden ofzo bij Op1 te joelen hoe goed zij bezig zijn met hun deelname aan het Corona-onderzoek?

Ik weet dat dat los staat van de supporters, maar pas je gewoon aan! beter iets dan niets hoor :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Maar de kritiek richt zich niet per se op zijn punt toch? Meer op de manier waarop.

2 likes

Ze kunnen niks meer zeggen over het feit dat hij de taal van ‘jeugd van tegenwoordig’ niet spreekt. Misschien blijft het op deze wijze beklijven.💁

1 like

Ja met onverwachts bedoelde ik ook op de manier waarop. Maar hij heeft imo nog steeds een punt haha :woman_shrugging:

Nou, ze mag dan volwassen zijn maar ik vind het nog een kind en iemand zoals Bizzey maakt daar graag gebruik van. Die kerel is zo’n ontzettende opportunist en zakelijk 100 keer slimmer dan Famke. Dan maak je als oudere man gewoon misbruik van een jonger, onwetend meisje.

1 like

Maar sinds wanneer is Leendert/Bizzey een genie die een dubbele agenda heeft en uitvoert? Hij is gewoon slim genoeg om even uit de wind te gaan staan tijdens de mediastorm.

Maar ook weer dom genoeg om zich voor het karretje van cornagekkie Willem Engel te laten spannen, net als Famke.

18 likes