Vind het ook een beetje raar dat mensen zo gefocust zijn op hoe mooi die baby is. Ze lijkt waarschijnlijk gewoon op een aardappel net als andere baby’s 
Hierin zit de crux wat mij betreft, want er wordt uiteindelijk verantwoordelijkheid genomen voor het verspreiden van een controversieel statement. Zelf bedacht of niet is mij om het even.
Het gaat mij meer om de bizzeys van deze wereld die wél veroorzaker zijn van de #ophef, maar vervolgens sneaky hun bericht verwijderen.
Edit: hier staat eigenlijk exact hetzelfde als in mijn eerste post zie ik nu😅
Over de oprechtheid van haar post of haar als persoon: dat doet er voor mij eigenlijk al niet eens meer toe, juist omdat ze zo’n merk is.
Nee dat is bella dit is gigi
Maar eens met aardappel baby
Bizzey doet zeker niet meer mee met de maatregelen, gezien zn instagram en de lancering van zn kleding lijn. Iedereen lekker bij elkaar en geen afstand.
Ik word hier ZO pissig van.
En dan ook nog iemand met een peuk in de hand? 
Lekker binnen rook inademen met kans op corona.
Wel jammer dat de BBC zelfs dit soort taalgebruik gebruikt: “In a video posted on Instagram, singer and model Famke Louise tossed her ponytail and pouted at the camera”. Waarom wordt hier ingegaan op hoe ze zich gedraagt? er wordt geen enkel ander iemand beschreven. Alsof je de Telegraaf of de story leest.
huh oke, dat is ook snel gebeurd
En talentloze mensen, vooral. Al is dat een andere irritatie, ze heeft volgens mij echt zero zangtalent en toch heeft ze een succesvolle zangcarrière. Dat fokt mij echt op, als je ziet hoeveel echt talent er is dat er niet ‘tussen komt’
Maar zoals al zei een geheel niet relevante irritatie 

Sowieso heb ik af en toe het gevoel dat bekende mensen vaker wisselen van partner dan ik van onderbroek…
Ja dat rommelde onlangs al, na die gekke tweets (van jaren geleden, dat wel) en ging allemaal wel heel snel
Waren er pas niet oude tweets van die Max opgedoken waarin hij Selena Gomez helemaal ophemelt dat ze zijn droom vrouw is en Demi in vergelijking helemaal afkraakt? Las in de reacties dat Demi had laten weten dat het nep tweets waren, maar in de comments konden flink wat mensen zich het gewoon nog herinneren.
Dan vind ik deze break up niet zo gek
Edit: oh lol staat ook gewoon in het artikel
Ik hoop niet dat Demi naar aanleiding hiervan relapsed, had net het idee dat het goed met haar ging
Ja volgens mij gelijktijdig met start Covid, samen gaan quarantainen, ergens in mei samenwonen, medio zomer verloofd
Ik ben wel demi fan maar ik stoorde me er echt aan hoe klef die twee op social media waren. Ik geloof dan nooit dat het echt goed zit als mensen zo doen
Kit Harington en Rose Leslie krijgen een baby 
Ik vind hen zo leuk samen! Ze zijn het hollywoodkoppel van mij en mijn vriend.
Late reactie maar volgens mij laten bijna alle ‘celebs’ hun teksten wel schrijven of in ieder geval controleren als ze zoiets ‘belangrijks’ zeggen.
Wow volgt hier iemand B.as S.mit?
Die vent haalt op een druilerige maandag met een schildpaddenei (?) even 325K op voor het Maxima kinderziekenhuis. Holy shit.