FF Boulevard #4 (Deel 1)

Dochtertje van Gigi Hadid en Zayn is geboren. Nog geen naam bekend.

19 likes

Voor mijn gevoel was die pas net zwanger

8 likes

ā€˜EaRTh SIdE’ haha sorry maar ik vind dat zo stom altijd, alsof er een alien is geland

31 likes

Klinkt beter dan ā€˜er is een kind mijn kut uitgekropen’ al zou ik echt leven voor die alliteratie

8 likes

Lekker makkelijk

18 likes

Wat een lul. Heb echt geen andere woorden voor dat mannetje.

3 likes

Ook in de vlog van Nienke Plas vandaag: 3 seconden een scherm met een tekst: ā€œJe moet je vrienden altijd blijven supporten ookal ben je het niet met ze eensā€ en vervolgens een showcase van zijn kledinglijn.

Hierover, als je wil cringen (op die twee) kun je ook Ranking the Stars kijken. Daar zitten ze beide in.

Over Famke’s optreden; wƔƔrom praat zij zo zeurderig?

3 likes

1 like

Hier ben ik het zo niet mee eens. Het feit dat ze het niet zelf heeft geschreven zegt toch genoeg? Kom op! Famke’s team: ā€œJe wordt compleet afgemaakt op twitter momenteel, we gooien er een statement uit dat je het heus allemaal niet zo meende en daarna haal je het niet meer in je hoofd om zulke berichten op je instagram te postenā€. En zo geschiedde.
Dit heeft helemaal niks met haar als persoon te maken, dit is haar ā€œimagoā€ wat in tact gehouden moet worden.

11 likes

Nou, dan is dat idee over dat pasgeboren kind ook alvast bevestigd. Bedankt media.
Leuk ook voor alle andere babies die geboren worden.

4 likes

Vind het ook een beetje raar dat mensen zo gefocust zijn op hoe mooi die baby is. Ze lijkt waarschijnlijk gewoon op een aardappel net als andere baby’s :woozy_face:

25 likes

Hierin zit de crux wat mij betreft, want er wordt uiteindelijk verantwoordelijkheid genomen voor het verspreiden van een controversieel statement. Zelf bedacht of niet is mij om het even.

Het gaat mij meer om de bizzeys van deze wereld die wƩl veroorzaker zijn van de #ophef, maar vervolgens sneaky hun bericht verwijderen.

Edit: hier staat eigenlijk exact hetzelfde als in mijn eerste post zie ik nušŸ˜…
Over de oprechtheid van haar post of haar als persoon: dat doet er voor mij eigenlijk al niet eens meer toe, juist omdat ze zo’n merk is.

Nee dat is bella dit is gigi

Maar eens met aardappel baby

1 like

Bizzey doet zeker niet meer mee met de maatregelen, gezien zn instagram en de lancering van zn kleding lijn. Iedereen lekker bij elkaar en geen afstand.

3 likes

Ik word hier ZO pissig van.

9 likes

En dan ook nog iemand met een peuk in de hand? :upside_down_face:
Lekker binnen rook inademen met kans op corona.

3 likes

Wel jammer dat de BBC zelfs dit soort taalgebruik gebruikt: ā€œIn a video posted on Instagram, singer and model Famke Louise tossed her ponytail and pouted at the cameraā€. Waarom wordt hier ingegaan op hoe ze zich gedraagt? er wordt geen enkel ander iemand beschreven. Alsof je de Telegraaf of de story leest.

11 likes

huh oke, dat is ook snel gebeurd

4 likes

En talentloze mensen, vooral. Al is dat een andere irritatie, ze heeft volgens mij echt zero zangtalent en toch heeft ze een succesvolle zangcarriĆØre. Dat fokt mij echt op, als je ziet hoeveel echt talent er is dat er niet ā€˜tussen komt’

Maar zoals al zei een geheel niet relevante irritatie :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes