FF Boulevard #4 (Deel 1)

Sowieso heb ik af en toe het gevoel dat bekende mensen vaker wisselen van partner dan ik van onderbroek…

33 likes

Ja dat rommelde onlangs al, na die gekke tweets (van jaren geleden, dat wel) en ging allemaal wel heel snel

3 likes

Waren er pas niet oude tweets van die Max opgedoken waarin hij Selena Gomez helemaal ophemelt dat ze zijn droom vrouw is en Demi in vergelijking helemaal afkraakt? Las in de reacties dat Demi had laten weten dat het nep tweets waren, maar in de comments konden flink wat mensen zich het gewoon nog herinneren.
Dan vind ik deze break up niet zo gek

Edit: oh lol staat ook gewoon in het artikel

8 likes

Ik hoop niet dat Demi naar aanleiding hiervan relapsed, had net het idee dat het goed met haar ging

3 likes

Ja volgens mij gelijktijdig met start Covid, samen gaan quarantainen, ergens in mei samenwonen, medio zomer verloofd

Ik ben wel demi fan maar ik stoorde me er echt aan hoe klef die twee op social media waren. Ik geloof dan nooit dat het echt goed zit als mensen zo doen

6 likes

Kit Harington en Rose Leslie krijgen een baby :slight_smile:

32 likes

Ik vind hen zo leuk samen! Ze zijn het hollywoodkoppel van mij en mijn vriend.

Late reactie maar volgens mij laten bijna alle ‘celebs’ hun teksten wel schrijven of in ieder geval controleren als ze zoiets ‘belangrijks’ zeggen.

2 likes

Love it!

5 likes

Wow volgt hier iemand B.as S.mit?

Die vent haalt op een druilerige maandag met een schildpaddenei (?) even 325K op voor het Maxima kinderziekenhuis. Holy shit.

38 likes

Ik vind Bas een natte vaatdoek maar dat is dan wel weer sympathiek. En bizar. Maar sympathiek.

18 likes

Ik begin hem steeds leuker te vinden. Tis nog steeds af en toe een kwal maar hij heeft ook humor vind ik.

4 likes

Haha @Wilfred I feel you. Ik mocht die man echt niet, maar dit is wel echt vet.

2 likes

Inmiddels staat de teller al op meer dan €327.000!

2 likes

Joaquin Phoenix en Rooney Mara hebben een zoontje gekregen, genaamd River :cry::smiling_face_with_three_hearts:

55 likes

ahhhh wow zo mooi

1 like

Wow wat een fantastische combi deze twee mensen

3 likes

Dave Roelvink zn tand is weer stuk :joy:

36 likes
34 likes