FF Boulevard #5

Damn ja, dan komt het wel ook echt even dichtbij voor je!

2 likes

Ja toen had ik een mega crush op em! (Maar hij gebruikte secondelijm in een wond in zijn hand)

Travis Barker is volgens mij echt zo’n man die altijd verkeerd wordt ingeschat vanwege zijn uiterlijk/muziek. Hoewel Blink 182 niet mijn muziek is, doet hij wel ontzettend veel voor opkomende bands en artiesten van verschillende genres en dat kan ik wel waarderen.

9 likes

Dat zeker, in zijn reality show waaay back was hij ook altijd super lief. maar ik weet niet waarom, ik zie Kourt niet echt met hem?

De tiener in mij is nu heel erg jaloers.

4 likes

Gister werd inderdaad bekend gemaakt dat er een reallife soap komt

Wow, ik had geen idee, maar Kristen Stewart gaat blijkbaar Diana spelen in een nieuwe film over haar leven. Dit is de eerste foto.
I’m shook :scream:

55 likes

Lolllllllll

Hadden ze net zo goed direct cardboard van de echte Diana kunnen maken.

20 likes

Oh wauw, lijkt beter dan verwacht

2 likes

Heb je sinds Twilight niks anders van haar gezien? Want zij is echt een prima actrice inmiddels.

11 likes

Daar zit iedereen inderdaad echt op te wachten :roll_eyes: /sarcasmoff
Erger me altijd kapot aan Jaimie en Lil Kleine. Vind het sowieso kinderachtig dat je de foto’s van jullie samen gaat verwijderen als je ruzie hebt (althans dat is mijn aanname), maargoed dat moeten ze dan nog zelf weten. Maar nu ook weer terug uit Dubai en gelijk zie je hen weer met anderen en buitenshuis dus mooi geen 10 dagen in thuisquarantaine gegaan :dizzy_face:

https://www.instagram.com/p/CKjmNunrcTV/?igshid=1ginuotnf4ybu

Halsey is zwanger!

11 likes

Leuk voor haar gezien haar gezondheidsproblemen en eerdere miskraam. :slight_smile:

Ik vind die blik wel king hoor.

Heb na Twilight ( #teamjacob, don’t fight me) nooit meer wat van haar gezien.

2 likes

Ik vind het echt een teleurstelling als zij gecast wordt in een film die ik graag had willen zien.

3 likes

Ik vond haar erg leuk in de nieuwe Charlie’s Angels (de film was verder treurig slecht), ook al was haar performance in Twilight niet mijn ding. Ze is in ieder geval wel gegroeid.

2 likes

Met wie heeft ze een relatie? Of niemand kan natuurlijk ook hehe.

Ik dacht met evan Peters maar zie dat dat gedaan is.

1 like

Maar hoe dan :sweat_smile: ik begrijp deze gedachtegang echt niet.

Ah ze lijkt er meer op dan verwacht

1 like