FF Boulevard #5

Continuing the discussion from FF Boulevard #4 (Deel 1).

Previous discussions:

Ach wat verdrietig voor André van Duin. Het viel me in de HHB afleveringen op dat hij enorm is afgevallen, maar hij is natuurlijk ook net zijn man verloren. Wat een verdriet en zorgen allemaal :broken_heart:

18 likes

Omg Michella Kox gaat dus gewoon op vakantie naar Curacao. En ze wéét dat het achterlijk is, want ze post zelf screenshots van berichten over dat het dringend advies is om niet te reizen, je asociaal bent als je nu wel op vakantie gaat en dat het alleen voor dringend economische reizen of familiezaken mag. Echt wat een doos. Kan daar echt boos van worden. En er nog zo achterlijk om lachen ook :angry:

5 likes

Haha wat zegt zij nou. Sinds wanneer woont zij hier :joy:
Maar ff serieus. Waarom voelt ze steeds die noodzaak om haar mening continu te spuien. Houd op en richt je op je eigen kring

9 likes

Blijf van onze kinderen af ook echt, meit doe normaal hoor

21 likes

Arme André :frowning_face: Om in de sfeer van dit topic te blijven lijkt me dat dus oprecht een hele lieve en leuke man. Hopelijk komt hij er weer bovenop!

13 likes

‘Diep triest’? Propaganda? Maar wat propageer je dan, want het is een test, ik dacht dat zij zich vooral had uitgesproken tegen vaccinatie? Zijn toch hele andere dingen. En waarom die emoji? Zelfs die irritante aap had nog beter gepast

6 likes

Nouja ik vind het ergens ook wel een sneu idee dat een peuter zo’n wattenstaafje in de neus gedrukt krijgt, maar:

  1. Een oproep is geen verplichting
  2. Kinderen stoppen wss zelf gekkere dingen in hun neus
22 likes

Maar kinderen moeten toch ‘gewoon’ 10 minuten op een watje sabbelen? Geen wattenstaafjes.

Weet zeker dat alle mensen die zo roeptoeteren in de comments dit niet eens weten.

1 like

Ja volgens mij komt het van die hele ~be a lion, not a sheep~ retoriek van die coronagekkies. Heb het ook als mondkapje gezien.

9 likes

Jeetje haha ik krijg rillingen en kippenvel van het woord hersenhaak aah wat akelig :tired_face:

7 likes

Nou vooral dat laatste!

My god die Doutzen.
Vind haar steeds irritanter worden.
Kan ze niet gewoon haar bek houden en mooi zijn?
Er komt namelijk nooit wat zinnigs uit. :woman_facepalming:t3:

7 likes

Die lil kleine zit nog steeds in Dubai met zon vreselijk groepje leeghoofden, waaronder die Estelle cruijf.
Kunnen ze daar niet gewoon blijven?? :face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Doutzen vind zichzelf wel heel belangrijk. niemand zit op haar zelf gegoogelde onzin te wachten.
Zo naar dat al die bn’ers zichzelf en hun mening zo belangrijk vinden. Hebben al jaren geen tegenspraak gehoord en als ze dat al krijgen zijn de mensen “haters” en moeten we “lief zijn voor elkaar”
Compleet gewend om hun eigen zin te krijgen

5 likes

Ik denk dat michella kox het ‘asociaal’ zijn als een soort compliment ziet :expressionless:

3 likes

Het liefst sleep ik haar aan de haren incl. extensions uit het vliegtuig.

2 likes

Niet bij alle gemeentes en testlocaties is dit zo, hier in Amsterdam is het bij kind net zo als volwassene met keel- en neusafname.

1 like
  1. het is niet zomaar voor de lol en het duurt maar heel kort?

Een prik krijgen is ook niet leuk maar soms moet dat toch gewoon (ok volgens sommige mensen dus niet haha)

35 likes

Echt overdreven reacties allemaal daar op ja. Alsof er bij ieder kind de vingers afgeknipt worden.

11 likes