FF Boulevard #5

ja de viva of flair kwam ook al met zo’n heel vals artikeltje over hoe ze er voor operaties uit zag. Ik ben heel benieuwd of sommige mensen nog steeds een koppel zouden zijn met hun ‘oude’ uiterlijk.

En deze post is zo fantastisch inderdaad!
(ben ook helemaal verliefd op hen. dus zat net met enorme glimlach die post te lezen)

6 likes

Ik weet dat het niet mijn zaken zijn en ze lekker moet doen wat ze wil met haat uiterlijk, maar bij sommige dingen vraag me wel écht af: vind je dit zelf een verbetering?

1 like

Woow, wat een verschil!

Die / hen / kijk maar haha

Love Raven, wauw wat goed verwoord.

36 likes

Haha moest ik ook om lachen. Echt love die foto bij de post trouwens. Zou ik zo aan mijn muur willen hebben.

3 likes

Waarom zou jan Versteegh zich alleen nog maar lenen voor al die baggerprogramma’s en reclame. nu weer zo’n bingo reclame

5 likes

Welke Sarah is dit?

Ik lach zo hard. Ik ken Miguel alleen van “Even tot hier” en ik volg dat niet eens echt lang dus dacht dat ie gewoon echt fan was van K3 en er verder niets mee te maken had :joy:

Zoveel puzzelstukjes vallen op hun plek nu, wow :joy:

Soms verbaas ik mijzelf gewoon om hoe vaak ik super laat pas dingen door heb.

Forever late to the party :partying_face:

13 likes

Wat een fantastische post! :black_heart:

3 likes

Ja, echt een fantastische post. Dat Raven voor vele een voorbeeld mag zijn :fire:

2 likes

De mond van Dave ziet er zo anders uit na die facings en wie weet wat nog meer.

3 likes

Miguel zal niet meer betrokken zijn bij de nieuwe K2 zoekt K3. Helaas voor @Rockabye!

Stuk met meer info over zijn vertrek: https://www.hln.be/muziek/miguel-wiels-neemt-afscheid-van-k3-na-23-jaar-en-248-nummers-is-de-inspiratie-wat-op~aeb934f9/

1 like

Billie Eilish staat in de Britse Vogue en damn wat een prachtige vrouw.

Zijn nog meer foto’s maar moet je maar even op haar Insta kijken: https://www.instagram.com/billieeilish/

36 likes

Haha ik denk dat iedereen hier inmiddels wel van op de hoogte is :stuck_out_tongue:

17 likes

Ik zag het hier nog niet.

1 like

Even over Tino Martin…

Waar komt hij toch opeens vandaan? 2 jaar terug gaf hij een interview met de klassieke oneliner ‘als je mij nig niet kent heb je onder een steen geleefd’ en sindsdien is hij overal. Maar echt goed is ie toch niet? Hetzelfde gevoel heb ik bij Roger Sanchez. Mensen kunnen zo enorm gehyped worden🤨

Edit: Rolf

17 likes

Zij weet het is echt m’n (niet eens guilty) pleasure

10 likes

die trekt al jaren volle zalen. Het is niet dat ie nu sindskort opeens heel bekend is ofzo.

@Calypso ik zat ook nog te eten, dus hoorde t niet goed, maar volgens mij zei ie iets van dat ie lam was en ‘alleen nog een lijntje erbij’ zei ie ook geloof ik :joy:

2 likes

Hehehe oeps

1 like