hij lijkt nu op Boris Becker
Die 1e foto is wel compleet anders (slecht) belicht dan de 2e, zijn haar zit heel anders en hij heeft een baardje. Is er ook bewegend materiaal?
Dan nog, als hij een paar spuitjes heeft laten zetten good for him.
Hebben jullie al gehoord over T.I en zijn vrouw Tiny die vrouwen zou hebben gedrogeerd, verkracht en opgesloten?
Godver ik vond hem altijd zo Cool vroeger (net als R. Kelly ik heb echt trash smaak kennelijk) maar vond het vorig jaar al Fucking weird dat ie elk jaar met zn dochter naar de Gyno ging om te checken of ze nog maagd was. En nu schijnt ie, plus zn vrouw dus, helemaal kut te zijn.
Wat erg, ik kom er nu pas achter dat hij het is… Zat gisteren voetbal te kijken en er was ook kort een interview met hem dat hij misschien bij Feyenoord iets zou gaan doen en ik dacht echt, wie is deze gast, moet ik hem kennen? Wat erg zeg, haha
Ja ik zag hem gisteren op tv, herkende hem bijna niet. Vind het wel een verbetering!
Ik volgde het via de Shaderoom maar is echt walgelijk.
Euh… waren ze nooit echt samen?
Dit! In my defence, toen dit speelde was ik wel officieel nog een tiener geloof ik
En zeker een ooglidcorrectie. Lekker doen Dirk!
Jeetje die posts op Instagram. Wat afschuwelijk.
Hij heeft wel kauwgompjes inderdaad! Ik denk dat zijn gezicht wat voller is, en daarbij een ooglidcorrectie en wat botox. Wat een scheiding wel niet met je kan doen hè.
Ik vind zijn haarkleur zelfs veel mooier maar dat kan ook het licht zijn of grijzig haar ertussen door
Ja he! Misschien zat dit wel verstopt onder al die lagen gel, who knows.
Ja ziet er goed uit inderdaad! Maar ik mis die krullen wel
Hij lijkt nu op een soort oude Peter Pannenkoek
Wanneer je kapt met die groene chemische gel.
Gordon is klaar met iemand deel 102839 uit het boek “Eeuwige slachtoffer”.
Die facings had ie geloof ik al toch
Edit: ik en mn vriend zitten het nu te analyseren, maar ik moet ook wel zeggen dat de voor foto die hier (en in de media) is geplaatst ook wel heel onflatteus is. En daardoor het contrast wel groter.
Zeker wat laten dien qua botox en ooglidcorrecties: traangootjesfiller denk ik. Maar het haar, baard en wat gezichtstoename (waardoor het veel minder tekent) doet ook wel wat hoor. Tot zover onze analyse haha