FF Boulevard #5

correctie, 31 jaar. Vind dat toch wel een iets heftiger. Zeker omdat zij begin 20 was.

edit: ik bedoel hiermee niet dat ik het ranzig vind. Alleen is er mijn inziens wel een iet wat machtsverschil. Wat het voor mij op het eerste moment minder gelijkwaardig maakt ofzo.

20 likes

Hahahahh wat een absolute nachtmerrie: seks met marco

51 likes

https://www.hln.be/celebrities/dader-schrijft-boek-over-overval-op-kim-kardashian-ze-belde-911-niet-zo-n-strak-plan-in-parijs~a03a5de8/

Walgelijk, iemand overvallen en er nog ‘beroemd’ mee willen worden.

12 likes

Nevermind. Blijkbaar enorm tegen het zere been.

2 likes

Ik vond Marco altijd al een beetje viezig. Zat altijd zo te dwepen bij die jonge meiden.

8 likes

Iris de Hond is bekend maar van Maan is het toch helemaal niet zeker dat dit ook echt gebeurd is?

1 like

Dat staat toch in dat stuk hier boven? Dat iedereen wist dat hij Maan ook deed.

Hallo, als Hennie Huisman het zegt… :rofl:

3 likes

Ja de Mediacourant quote een vage bron, dat kan ik niet echt serieus nemen?

1 like

Ok, dan laat je maan er uit weg. Dan blijft staan dat iedereen wist van zijn affaire met Iris hond. Komt op hetzelfde neer.

Ook al wist Leontien het niet, dan niet echt 2021 om te roepen dat de vrouw thuis op haar man zit te wachten. Alsof ze niks beters te doen heeft.

4 likes

Jezus, het is maar beeld spraak hoor. Ik bedoel gewoon dat ze van niets wist. Niet dat ze letterlijk de godganse dag op de bank zit te wachten.

Haal het wel weg.

10 likes

It’s a Christmas miracle

2 likes

als je van dit nummer al niet goed werd, dan wordt je het wel van het camerawerk. Meine gute, 360 graden in de rondte gesjeesd

2 likes

Je kan iemand geen pedo vinden.

Daarbij heb ik echt een hekel aan de betekenisinflatie van dat woord. Ten eerste kan het heel kwalijk en gevaarlijk zijn om mensen zomaar pedo te noemen. En ten tweede doet het enorm af aan de ervaringen van slachtoffers van “pedo’s” (kindermisbruikers dus, maar die termen worden tegenwoordig ook vrij los door elkaar gebruikt).

38 likes

Die zoon van Marco moet zich zorgen maken, dat zijn vader niet mijn zijn vriendinnetje er vandoor gaat! :rofl:

1 like

Klopt, daarom benoem ik ook dat ze tegenwoordig vrij los door elkaar worden gebruikt. Had er misschien duidelijker bij moeten zeggen dat dat ten onrechte is.

Edit: @Pompiedom dat had ik begrepen, maar ik reageer op dit stukje:

Ik snap gewoon niet dat hij op bijna van de leeftijd van zijn kinderen kan vallen… Maar goed ieder zijn ding!

1 like

Nog een nieuw platform!

https://www.ad.nl/show/yolanthe-cabau-komt-met-eigen-platform-ik-wil-vrouwen-inspireren~a8304e0df/

2 likes

Jeej, eindelijk iets om als vrouw inspiratie op te doen :scream:

52 likes