De late night redactie heeft het alweer afgeblazen. Helaas, had al zin om vanavond te kijken wie daar zou zitten
Die Marco is toch ook echt een karikatuur van zichzelf aan het worden met zijn rare online gedragingen hè. Als dit mijn ouders zouden zijn, zou ik me echt kapot schamen.
Marc-Marie en Aaf hebben in hun podcast een roddelrubriek en zelfs die waren helemaal klaar met Marco
‘Ik ben ook naar bed gegaan met Marco toen hij nog met Leontine was.’
‘Ik heb het liefst sex als “Binnen” van Marco wordt gedraaid: binnen in mijn hart binnen in mijn ziel binnen je bent binnen.’
Ik volg hem niet online maar de enkele keren dat ik TVOH kids keek en hij praatte vond ik al zoooooo irritant
Maar dat kan ook TVOH kids zijn. Tegen kinderen doet men sowieso extra nep. Krijg daar altijd kriebels van
ik vroeg me al af wie het was haha, had geen idee
Ik zag dit op juice channel en begreep er al niks van. Net goed voor 'm. Curaçao zit helemaal niet te wachten op arrogante toeristen die te trots of egoïstisch zijn om voor de veiligheid van iedereen even een test te doen. Daar zijn de cijfers echt super laag nu.
Of hij is zo dom geweest om niet op tijd te testen om de uitslag te ontvangen voor de vlucht of hij is gewoon een krent.
Oh dit is die zakenman die Jaimie schijnt te supporten (waarom weet ik dit?)
Dit is echt fucking raar dat die hier iets over zeggen?
Ze gaat in de teststraat werken
Haha connect the dots!!
Ja? Als hij eerst stories plaatst dat hij daar vaak heen gaat etc, snap ik wel dat ze zich willen distantiëren
Of bedoel je; omdat er nog niks officieel bekend is gemaakt door de politie?
Naja ik vind dit echt een zaak tussen de politie en verdachte en dat dan zo’n bedrijf (medisch zou ik het zelfs noemen?) publiek zo’n statement uitbrengt vind ik echt heel ongepast.
Bovendien distantiëren ze zich juist niet, ze benadrukken juist dat hij wél klant bij hun is.
Ja bedoelde distantiëren in de zin van dat ze impliceren dat hun testen wel heel goed en echt zijn (gelet op 1e berichtgeving dat de zijne vervalst was)
Van familie op Curaçao hoor ik net dat het wel iets meer was dan een woordenwisseling maar flink gescheld met het N woord en kanker en combinaties daarvan. Dat wordt bij hun op het nieuws gezegd.
yup! Dat hoor ik ook van m’n familie, (ook op Curaçao).
Ik ben echt niet voor geweld maar als iemand mij zo zou uitschelden tijdens mijn werk dan zou ik hem nog een hardere klap hebben gegeven
Nou weten we dat ook weer jongens, als er maar genoeg fout gaat met je paspoort en papieren is dat blijkbaar een prima excuus om dermate stennis te trappen dat je gearresteerd wordt.
Want dit klinkt nergens ‘we nemen afstand van hem, want hoe vervelend het ook was, dat hij zich zo gedraagd is onacceptabel’ maar alleen 'kijk dan wat hem is overkomen, hoe zielig!1!!1!