Hahaha ik dacht ook dat het een grapje was 

Ik moest eerst al ‘lachen’ om de naam, ik denk ja gebruik dan maar gewoon Josylvio dat scheelt 10 uur schrijven. Toen las ik de rest 
Hahahaha 

ik moet echt lachen hierom
Victoria Koblenko is weer bezig

‘Daarom zijn we ook nog heel voorzichtig’, maar post wel alles op social media. Is goed Marco.
En dan binnenkort zijn album neem ik aan?
O god… niet eens aan gedacht.
Ach wat fijn, hopelijk doet zich niet opnieuw een intimiteitsvacuum voor waardoor ze even de vorm moesten loslaten
Rolf moet er natuurlijk ook weer bij. Tjongejonge wat een tijden

Ik hoorde laatst ook een nummer van die 2 en Rolf had allemaal van die kreten tussendoor als “Mi Amor” “Te Amo”, “Bailar” en weet ik veel allemaal als een soort Ali Express Marc Anthony.
Ik had het hierboven gepost maar wat gek, hij heeft het nog wel op zijn insta staan
Wel volgden er verhalen dat hij ook mensen zou hebben gepest (Leona Lewis) en ontkent hij dat weer.
Hij beweert ook dat de screenshots dat hij vroeger het n-woord zou hebben gezegd, nep zijn. Dat het gesprek met Chrissy nep was, had ik nog niet gezien
blijkbaar was de breuk destijds juist niet definitief, anders waren ze nu niet weer bij elkaar
Hahahah ik ging ff googelen. Hij heet Roelof Wienk 

Wordt het hele verhaal nog treuriger
Ach ja, hij maakt echt tattamuziek dus dan krijg je idd een soort Action variant