Ja ik luisterde dit nummer toevallig gister (vind het echt een zeiknummer trouwens, maar goed ik heb geen kinderen dus misschien kan ik me niet goed genoeg inleven haha). Maar dit viel me ook echt meteen op! Jammer dat niet iemand anders dit is opgevalln bij het maken van dit nummer.
Dit is niet het Viva forum
Bij Rocket Star moet ik denken aan die tekenfilm, maar weet niet meer of die echt zo heet. Wel iets met Rocket geloof ik.
Rocket Power!
Oooh ja dat was het! Je hebt me uit mijn lijden verlost Vond ik altijd super leuk haha
Vond dat zo’n leuke serie. Was samen met As told by Ginger echt favoriet in die tijd.
Ik zing dit lied nog regelmatig, met zo’n lekker zeurderig kinderstemmetje weet je wel
Hahaha same. Doe ik ook nog soms met Beugelbekkie met die verschrikkelijke zeikstem van Angela Schijf.
Dat popped soms gewoon op willekeurige momenten op in m’n hoofd.
Voorlopig weet ik
Wat ik ga doen
Ik blijf in het midden
Daar is alles groeeeeen
Zou mooi zijn als er nu een zender op tv komt waar al die gouwe ouwe series weer eens op komen. Ik zou zeker kijken! (En ik stem dan natuurlijk ook voor Dommel terug op tv!)
Ik heb nu wel
Ik ben een kleine zeehondmeid
In mn hoofd.
Had altijd zo’n hekel aan merel en die andere sufkut en aan ginger zelf. Heb altijd al meer gevibed met Sophie.
ja die andere sufkut ik weet niet hoe ze heet had hetzelfde gezicht als een sloom meisje uit mijn klas.
Huh ik snap niks van deze post
Ik geef hier een duim omlaag op
Ze bedoelt dat Tabitha voor haar dochter zingt dat als ze thuis komt met haar vriendje blablabla en dat ze ipv vriendje ook liefde had kunnen zingen. Aangezien die dochter ooit mss wel met een vriendinnetje thuis komt ipv met een vriendje ofzo.
Hahahaha jemig dit had ik niet door. Ook omdat die vegan recepten er ineens bij gehaald werden. Thanks
Heb je het liedje geluisterd?
Jaa Dommel! Dat liedje zing ik nog steeds maar dan met mijn eigen hond in de hoofdrol
Die is er!! Pebbles TV! Zit in het familiepakket en ik kan mn geluk niet op met die zender.
Maar daar is geen rocket power of as told by ginger etc op te zien toch?