FF Boulevard #5

Dit dus. Het was een verschrikkelijke man. Geen slecht woord over de doden blabla, maar alleen zijn muziek was “goed” en zelfs daar valt over te twisten. Als deze man nog leefde was hij zwaar gecanceld. Dit gaat allang niet meer over wie hij was maar over wie men hoopte dat hij was ofzo. Iemand om te aanbidden, blijkbaar. Gaat helemaal nergens over.

13 likes

Oh ik vind dat kind altijd zo irritant

En wat een vreselijke reclame idd

2 likes

Ook die uitvaart van hem in de Amsterdam Arena. Hij werd aanbeden als God, niet te doen ook.

1 like

God en ook de mensen die in de reclame zitten… rot op geldwolven

10 likes

Waarom luv je hem dan precies?

3 likes

Gestolen of slim gecoverd?

2 likes

RiRockyyyy :sparkling_heart::sparkling_heart: (die color coordination ook oef!!)




41 likes

Ook leuk dat ze het feit dat Hazes als kind op de markt stond te zingen voor geld (wat imo niet een al te beste situatie is maar goed misschien moet ik kinderarbeid meer ‘luven’) hebben gebruikt voor die reclame…

9 likes

Ja die ohhh vind dat ook zo’n irritant kind

3 likes

Je kunt het prima oneens zijn maar ik denk dat dat niet zo sarcastisch geformuleerd hoeft te worden, vind dat vrij minachtend overkomen naar anderen hier.

2 likes

Eh ze gebruikt dit woord letterlijk, dus nee dit was geen sarcasme of minachting van mijn kant maar een vraag.

1 like

O sorry, het was bedoeld als een grapje! Niet minachtend bedoeld maar snap nu ik het zo lees wel dat het zo kan overkomen.

ze mochten de club niet in omdat ze haar ID vergeten was.

1 like

Hahaha nee dat meen je niet

2 likes
4 likes

Ik vind dit zo lief en wholesome :smiling_face_with_three_hearts:

126 likes

omg wat een goed setje :heart:

8 likes

Ik vind dat zo mooi, dat je op die leeftijd en na al dat verdriet om het verlies van je vrouw nog zo verliefd en gelukkig kunt worden :smiling_face_with_three_hearts: Dat gun je hen toch.

25 likes

OMG ik moet hier bijna van huilen, wat lief :heart:

9 likes

:sob::sob::heart: Mijn pms kan dit niet aan

8 likes