Die link doet het niet meer!
Aiii niet gezien, excuus!
@Clo @Illuminated @Zora Weet niet wie er allemaal om een werkende link vroeg maar via deze site kun je de docu bekijken:
Niks. Love Gru. 
OMG allll die merchandise ook weerâŠ
Zou ze een contract hebben gehad voor minimaal 5 jaar?
Gelijk gekeken. Wat een verhaal, ik vind het zo heftig.
Ben wel benieuwd wat ze gaat doen na k3, het laatste wat ik van Josje heb gehoord is dat ze hoeden had ontworpen.
Josje is tegenwoordig een vrouwen voor de vrijheid aanhanger dus ik zou niet al te hard hopen 
G eazy en ashley benson zijn kennelijk uit elkaarâŠ
Oh dan heb ik geluk gehad. Net 20 minuten geleden afgekekenđ
Ik heb hem 1 minuut geleden afgekeken en dat lukte gewoon, kan er nu ook nog op klikken
Oh fijn, Ivo wou haar gewoon een serieuze kans geven uitleg te geven over plastische chirugie!
Ooh ooh Ivo Niehe, wat nobel van je.
Verder ook totaaaaal niet ongepast hoor om een vrouw hierover lastig te vallen, laat stĂĄĂĄn een minderjarige. Want ja de rest deed het ook 
Ik ben het volledig eens met het feit dat het totaal ongepast en niet okĂ© is om een (minderjarige) vrouw zoân vraag te stellen. Maar ik speel toch even advocaat van de duivel, ondanks dat ik Ivo Niehe ook een enorm onsympathieke drol vind.
Zegt Ivo in zân statement niet gewoon: naar aanleiding van alle commotie over of Britney wel/geen nep borsten zou hebben hebben we voorafgaand aan het interview met haar en haar management afgesproken om het hierover te hebben zodat Britney haar punt kan maken en kan reageren op alle geruchten hierover. Hij had dan natuurlijk wel beter kunnen zeggen: wat vind je van het feit dat hier zoveel geruchten over rond gaan, dit is natuurlijk ook totaal belachelijk verwoord.
Hm maar in de docu werd gezegd dat ze van te voren aangaven dat dat een verboden onderwerp was en dat Ivo tĂłch de vraag stelde.