We weten het inderdaad niet, maar dat achteraf bleek dat zijn vrouw (Jessica Biel) op dat moment (hoog)zwanger was, wekt in eerste instantie niet echt sympathie op. Daar heeft hij zich toen ook openlijk/via social media voor verontschuldigd.
Wauw. Op vakantie gaan naar Curaçao tijdens een pandemie is 1 ding maar er ook nog over liegenđ€Ł dat is gewoon diep triest.
Wauw Ook echt dat ze dacht niet gespot te gaan worden. Dubbel zo dom
@MJDLH Oeh ja ik ga dit googelen,
Net zoals Katja die loog over dat ze op Bonaire zit
Waar moet ik haar van kennen?
Haha Rene vd Gijp ook echt. En die heeft het weer van iemand anders. Nja ff wachten op echt bewijs hoor
Haar man is die afgrijselijke John Ewbank
Ze is zijn derde vrouw en een exacte kopie van zijn twee exen voor die te oud werden
Ze is de vrouw van John Ewbank en oa schrijver van dit boek:
Wauw met een recensie van Chantal Janzen
Precies dit.
Maar zeg dat dan gewoon ipv dat je jezelf gaat opsluiten en naar de nonnen gaat denk ik dan.
Valt me enorm tegen! Volg haar altijd met plezier en ik dacht eigenlijk dat ze loog omdat ze met Wie is de Mol mee deed of zo. Want dat âmaandje offlineâ vond ik al heel dubieus.
In 2011 was zij Miss Nederland
âIk snap dat alles tegenwoordig gevoelig ligtâ
ja ligt sws niet aan jou hoor kel.
ik vind het grappig dat ze zegt dat ze gewoon het boek schrijft en die taalcursus volgt dus wat ze gedeeld heeft is ook zo. En ze echt niet geheimzinnig probeert te doen over waar ze verblijft.
Dus dat was eeeecht niet de reden van het maandje offline. En alsof ze met âopsluitenâ niet een andere indruk probeerde te wekken, zoals binnenshuis en niet buiten op je ligstoel, niet het vliegtuig nemen, je weet wel.
Zeg dan gewoon oke ja ik ben niet eerlijk geweest, maar boeit me niet.
Coronaregels/adviezen, boeien me niet. Lekker vakantie vieren, prio nr 1, joejoe.
Haha ja moest daar ook aan denken. Hoe langer je blijft volhouden hoe genanter je het voor jezelf maakt ook. Perfect voorbeeld dit.
Hahaha en Estelle die dan hartjes eronder plaatst
Is zij degene die het ijshoorntje ook at?
Ik ken deze mensen trouwens allemaal niet (die Kelly) of heeeeel vaag, dus geen idee eigenlijk waarom ik hierover aan het lezen ben (oke jawel ik ben studeren aan het uitstellen).
Edit: dat was silvie Meis haha
Als ik nog mijn oude baan had en sowieso veel remote mocht werken, dan had ik dit ook gedaan hoor. Dan zou ik gewoon een half jaar lekker in het huis van een vriend gaan wonen in de middel of nowhere in een ander Europees land. Maar ik zou er niet over liegen.