FF Boulevard #5

Ik vraag het me dus af, er zijn zoveel beroemde mannen die veroordeeld zijn voor aanranding of verkrachting en die nog steeds door iedereen aanbeden worden en vrolijk klussen binnenslepen in Hollywood. :neutral_face:

32 likes

Kaj is alleen gecanceld, werkt nu gewoon weer buiten de showbizz.

Alsof het niet erg is dat dit het leven van een jonge jongen verwoest. Daar moeten ze over nadenken, ipv alleen de gevolgen voor zijn eigen carrière. Ook als de garantie zou hebben dat het nooit uit zou lekken, zou je dit toch nooit mogen doen? :frowning_face:

2 likes

Hmm goed punt maar hier in NL lijken we toch wel sneller mensen te cancelen als ze met dit soort dingen te maken hebben gehad.

Ja is ook erg. Nogmaals ik typte gewoon snel wat in mij opkwam en ik zeg nergens dat ik het erg vind voor Bilal, ik vind het alleen erg dom en stom van hem. Mag toch hopen dat mensen begrijpen dat ik dit erg vind voor dat jongetje.

1 like

Ik vraag me wel af waarom het bijna alleen maar over Bilal gaat overal, waarom wordt Oussama niet even hard aangepakt?

26 likes

Dit vraag ik mij ook af. Hij is ook nog niet opgepakt van wat ik begrijp uit de media nu.

2 likes

Denk omdat Bilal ook meer had lopen voor zich. Oussama zat niet aangesloten bij een muzieklabel, denk minder samenwerkingen met programma’s etc.
Maar mag hopen dat ook hij nog wel wordt opgepakt.

1 like

Uuh ik maar hopen dat iedereen hen ontvolgd op insta, maar volgens mij krijgen ze er alleen maar meer bij. Net nog 21 gemeenschappelijke en nu 23. Whyy.

Denk ook omdat Bilal in eerste instantie het aanbod deed en het vanuit hem kwam om die jongen geld te geven daarvoor. Maar dat maakt oussama natuurlijk niet minder onschuldig, hij deed er verder niks aan en ging er lekker in mee.

2 likes

Bilal is opgepakt, oussama nog niet.

1 like

Oh dit verrast me wel, want TopNotch is toch iemand die niet snel een oordeel communiceert over ‘hun mensen’.

Aah verdorie. Ik was best fan van Bilal. Echt kut eerst zit hij in dubai , dan kondigd hij een samenwerking met snelle aan (dat deed echt pijn) en nu dit. Nja ik blijf maar gewoon bij bad bunny dan.

10 likes

Of je neemt een betere muzieksmaak

Grapje

43 likes

Waarom deed de samenwerking met Snelle je pijn?

1 like

Ik vind snelle niks.

6 likes

Bilal is opgepakt

2 likes

Telegraaf maakt er meteen super heftig “seksvideo” van

Beetje overdreven term vind ik persoonlijk, er wordt niet gesekst.

Verder pro alle media aandacht en samenwerkingen die worden stopgezet. Goed bezig. Dit moet stoppen.

9 likes

Oussama heeft in de video gezegd “hij is minderjarig” en “doe dit niet” oid.
Hij heeft daarna wel keihard zitten lachen.

Omdat hij dat gezegd heeft denk ik dat hij daarom (nog) niet is opgepakt

Bilal zat afgelopen zaterdag ook nog bij The Streamers. Hoop dat die ook snel afscheid van hem nemen. Wat walgelijk dit. Zo triest voor dat jongetje die nu heel het internet over gaat. Hoop echt dat ze een flinke straf gaan krijgen

4 likes